Štúdium na LF + príjmačky

Príspevok v téme: Štúdium na LF + príjmačky
OliverHealth

Čaute, chcem sa spýtať či mi viete poradiť na akú lekársku fakultu sa mám hlásiť. Chcem študovať všeobecné lekárstvo. Môžete mi poradiť takú ktorá si myslíte že má najväčšiu kvalitu(výučby, uplatnenia absolventov atď.). Poradte mi prosím lekársku resp. lekárske fakulty na Slovensku a aj v Česku.

Ešte mám taký menší dotaz. Nebude problém dostať sa na LF ak som neštudoval na gymnáziu ale študoval som resp. stále študujem na SOŠ. Konkrétne študujem informatiku. Ale som ochotný pre to aby som sa dostal na lekársku fakultu spraviť naozaj veľa.

Čo som napríklad čítal tak na LF UK v BA berú na základe testu ktorý má 100 otázok z biológie a 100 otázok z chémie.

Na LF SZU v BA berú na základe testu ktorý má 80 otázok z biológie a 80 otázok z chémie.

Stačí mi teda na prijatie na LF spraviť testy na výbornú?

Momentálne som ešte len v 3. ročníku na SŠ ale kedže idem z SOŠ tak sa začínam pripravovať už teraz.

Mám šancu že ma niekde prijmú?

Vopred ďakujem za rady

susisusi

da sa ist na medicinu urcite aj bez gymnazia, im je to jedno - musis da t prijmacky - v BA mas 3000otazok, ktore sa musis naucit naspamat, bez debaty, padaju teraz rekordy na prijmackach v hranici prijatia a ludia sa zlepsuju z roka na rok, resp snazia sa dostat ako len vedia.

na prijmackach dostanes z 3000 otazok 200.

bezmmena

LFUK v BA nikdy!!! studovala som tam, odisla som no vobec nie z dovodu ze by som nezvladala ucivo ale z moralnych dovodov to co sa tam deje je neskutocne!
ak chces nechaj mi tu mail napisem ti blizsie...
a co sa tyka prijimaciek treba vediet podklady na prijimacky odzadu aj odpredu naspamat, myslim si ze ked sa zacnes teraz ucit ale fakt ze poriadne ucit mas sancu no fakt neodporucam...v MT boli tento rok problemovejsie prijimacky

Nela41

Elsa je totálne mimo jej príspevky preskakuj ani nečítaj, stratila som 5 minut života :D