Ružové okuliare alebo má to význam

Príspevok v téme: Ružové okuliare alebo má to význam
zufalka369

Žijem vo vzťahu ktorý ma zrejme ničí. Odôvodním to ďalej. S priateľom som skoro dva roky on má 25 ja 22. Zo začiatku bol na mňa milý, bol ku mne pozorný, chodil za mnou len tak... áno možno viac vecí je bežných pre začiatok vzťahu...lenže teraz..nespráva sa ku mne vôbec milo..nepovie mi pekne...len zriedkavo..keď sa o neho oprem alebo mu niečo poviem v zdrobnenine tak mi vraví nech sa už nemazním toľko..Taktiež sme spolu raz za týžden aj to musím za ním chodiť ja /Pretože u nás je veľa ľudí a málo priestoru, v čom má pravdu..žijem v trojizbovom byte s ďalšími troma ľuďmi/.. len tak ma už pozireť nepríde..ani ku nám nie.. a to obidvaja študujeme na rovnakej vysokej škole.. a domov to máme kúsok.. on odo mna býva 10 minút na autobuse + 5 minút k moju domu na mestskej alebo 20 minút pešo..ale nepríde ..vôbec..pri tom pred rokom to bolo všetko inak..vyhovára sa, že nemá čas.. ale tak vidím že ho má...len na mna ho nechce mať...dokonca teraz už ani v piatok so mnou niekedy nechce ísť...povie mi že sa vidíme v škole (max 10 minút sme v škole spolu aj to možno dva krát do týždňa)..cítim sa nemilovaná... už som začala aj cvičiť aby ma to neubíjalo..pomáha to..ale aj tak ..tá láska tam strašne chýba..a pozor! ked som sa ho pýtala že dobre tak sa podme rozisť... že aj tak to nikam nevedie.tak ma prosil na kolenách aby som sa s ním nerozchádzala.. že ma miluje..tak ja potom neviem o čo mu ide.. ked príde domov s kamarátmi ísť môže, s triedou posiedieť tiež ale za priateľkou ani náhodou

pistek

...skor ten zaver co si napisal. Aj ked niektori ludia su akoby nepoucitelni.

Ona vie..uz tusi, kde je "sever". Len sa musi este uistit a rozhodnut sa

pistek

Guy sa smejem))