Nervak, hulvat

Príspevok v téme: Nervak, hulvat
mojenervy

neviem sa zorientovat, su normalne nasledujuce rekacie mojho partnera? mame 45, obaja sme rozvedeni, spolu sa pozname 5 rokov, obaja mame po jednom dietati, ktore studuju vs, ja mam dieta v mojej opatere, s byvalym mng sa nekontaktujem, je v zahranici, na dieta neprispieva a nema zaujem, obaja s partnerom sa starame iba o svoje vlastne deti, spolu sme cez vikedy, bez deti

najprv zacnem s tym, ze partner je velmi pracovity, az detailista, je dosledny, je zodpovedny, je dynamicky, je cinorody, ma humor, so vsetkym si poradi, kazdemu pomoze, kto za nim pride, ludia ho respektuju, ak je uvoleny, je s nim zabava, rozummieme si, je mily, pozorny, vtipny, podnikame zaujimave cesty, ale,

moj partner je velky nervak, privela hulaka a kritizuje, hulakaka na psa, ze beha, ze steka,
vulgarne nadava ak niekto zle zaparkuje, nadava, ak v obchode je velka rada a zdrzuju ho dochodcovia, ktori sa motkaju, nadava, ze su preplnene parkoviska pri obchodakoch, hulaka, ak niekto na neho na ulici hladi, vulgarne mu nada, ze co cumi, mna kritizuje,napr.ako nakupujem, ako varim, ako vychovavam, ako reagujem, s akym nozom krajam, aky velky-maly tanier idem pouizit, ak nehulaka zosmiesnuje,
ak sme chceli ist niekde von na obed, nikdy sme ani nedosli, lebo sa zacal rozculovat, ze vsade je plno, ze kasle na to, a odchadza, ak pouzijem cestu vpravo, zacne ma urazat, ze kazdy normalny si vyperie cestu vlavo, ale ja naopak, ak ho nepochopim, povie, ze ak oslovi 100 okoloiducich, kazdy bude presne vediet, co hovori, iba ja nie, asom z neho uz unavena,
snazim sa zatial to odlahcit, a utekam potom domov oddychovat, ale uz mi to zacina liezt na nervy, a to chce, aby som sa k nemu pristahovala, z coho mame dalsie hadky, kedze ja nechcem

miki24

No slečna k tomu len jediné utekaj od neho a nezastavuj sa. určite sú aj lepší chlapi, ktorí sú síce jemu podobní, ale s lepšími vlastnosťami...

kafe