Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ja a moj priateľ

Príspevok v téme: Ja a moj priateľ
Popletená222

Ahojte ,
chcem počuť názor .. Mám 18 , moj priateľ 24 a sme spolu rok aj pol . Náš vzťah je založený na tom ,že sa ľúbime a je nám spolu dobre . Sex prišiel po cca roku ,ale boli sme spolu dokopy len párkrát ,lebo mám určité zdravotné problémy s chrbticou ( každodenné dosť o ničom bolesti) ... a taktiež som mala mykozy , čiže stále nejaké lieky ( sex byť nemohol ) .. Priateľ mi dáva stále najavo ,že ma ľúbi ,že po mne túži .. často je ,,nadržaný ,, ... ja taká nie som. Rada sa bozkávam ,objímam , ale tu to končí . Zatiaľ mi toto stačí , je to zlé ? On na mňa netlačí , chápe ako to vnímam ,že som mala a mám problémy .. Len mi to príde akoby mal pocit,že ma nepriťahuje ,že ho nechcem ... Je čudné , že mi sex nechýba ,že ho vo vzťahu zatiaĺ nepotrebujem ? Kamarátky mi stále vravia len o tom ,čo dokazujú s priateĺom ... nejako to ide mimo mňa ..

Popletená222

Samozrejme ,že ho ľúbim . Sex nebol nikdy prioritou a tým ,že som mala mykozy a problémy sa to oddialovalo . Nechýbalo nám to , veď v 18 sa nestriela preto,že nie som ako kamarátky ,ktoré sexujú od 15 neviem s kolkými ,chceli sme počkať ,kým to bude krásne ... Boli tam tie problémy ,preto sme viacmenej nikdy nemohli , taktiež to na začiatku strašne bolelo ...
Lenže teraz neviem či kvoli tomu,koľko veci je proti mne ... nejako som stratila akúkoĽvek chuť na nežnosti .. a trápi ma to ... Viem ,že mu chýbajú aj také veci , veď ku vzťahu patria ... Včera sme konečne boli sami , dúfala som ,že niečo bude a bolo - hádka ... lebo on už ani nič neskúšal ,lebo som ho zmiatla tým,že chcem čakať , nechcel na mňa tlačiť a mne nakoniec prišlo ľúto ,že sme ako po sto rokoch manželstva ,že to nejde prirodzene ,že nemám na nič chuť...
Chcem zmeniť HAK , možno to je naozaj tým , lebo predtým to bolo inak ...

Žužova

Ono by to mohlo byť aj tou HAK . ked som ju brala nemala som vobec chuť ani naladu ani sa mi nechcelo do sexu a ked bol tak som si ho ani nijak neužívala.. no po vysadení HAK som sa zovu dostala do normálu a prišla aj chuť a všetko.. môže to byť príčina možno by si ju mohla skusiť apson vymeniť za inú ked máš to akné. tieto umele hormony vedia narobiť šarapatu..

[zruseny35]

Popletená...možno si do toho vzťahu zabudla dať city.Lubiš ho vobec? Lebo zalubená baba tuži po chlapovi,preto aký je,preto ,že jej je s ním dobre...
Ved on si može začať myslieť že si lesbička.So sexom sa zvykne "čakať" tak polroka.A mlade "šťambajzni" su presne taketo,"všetko chcu skusiť ",ked lubia :)

Popletená222

Možno ... vieš , predtým som mala pár akoby vzťahov ( len stretávanie sa ) a vždy každému šlo len o sex , toto je prvý moj vážnejší vzťah ... Beriem , už viac ako rok , možno tak dva , prečo sa pýtaš ? Lekár mi to dal kvoli akné , keď to vysadím , mám hrozné akné ,nemám to len z rozmaru ...

Keď ja som s ním hrozne rada , len vždy sa mi to spájalo s bolesťou a obavami ... a teraz ke´d niečo skúša ,tak sa cítim akoby prázdna , cuknem a nemám na to náladu ...

redka

mozno si este "nedozrela"... sex nie je len o tele ale aj o dusi a tam mozno este nie si zrela...

taka otazka mimo... neberies nahodou HAK?