Zlozvyk - Prejedanie, stale dokola..

Príspevok v téme: Zlozvyk - Prejedanie, stale dokola..
Klaudiakosec

Dobry den, trapi ma prejedanie, zachvaty prejedania.. Citim sa uz ako psychopat, stale chcem jest, do prasknutia, az kym mi je je zle. Neviem sa zbavit tohto zlozvyku. Kedysi som jedavala pravidelne, presne na hodiny, a teraz? Teraz jedn skoro kazdu hodinu, prejem sa a je mi zle, a akonáhle sa mi uľaví idem zase jest.. Priberám a priberám, mam depresie, prestala som chodit do spoločnosti. Mam 19 rokov, študujem. Este na strednej, tento rok maturujem, som stale v strese tak mozno to je aj tym, žijem s rodicmi este a tiez si všimli ze som nejaka čudná v poslednej dobe, ale nechcem sa s nimi o Tom rozprávať lebo vy to nechápali :( prosim vas, ako sa mam toho zlozvyku zbavit ? Skusala som to X krat, stale, každé rano si poviem ze od dnes.. Uz skoro pol roka.. A neviem sa toho prejedania vzdať. Dakujem za kazdu radu.

_meno

ahoj Klaudiakosec

clovek si zapchva zmysly : krici, beha, prejada sa, vela spi atd atd vsetko je na zapchatie vedomia.

skus sa dnes nenajest a napis 3 veci ktore by si chcela robit.

toto su tie veci pred ktorými utekas.
skus to spravit naopak - chod ku nim ;)

prajem vela radosti a stastia do dobrodruzstva Klaudiakosec, kludne napis ak si chces popisat, pekny veceeeer

an_bela

Ahojte. Existuje svojpomocna skupina "prejedacov", kde sa clenovia podporuju navzajom na ceste k striedmosti; idu podla osvedcenych krokov na principe anononymnych alkoholikov.
oaslovensko.wordpress.com

lombardo1981

To nie je zlozvyk, ale PPP... kompulzívne prejedanie sa.
A prvé, čo ma napadlo je, že na čo sa snažíš zabudnúť alebo čo ti chýba.

bublinka94