Ake mozu byt dosledky na zdravie?

Príspevok v téme: Ake mozu byt dosledky na zdravie?
Peter31

Dobry, mam 31 rokov. A chcel by som vediet co si myslite aky moze mat dopad nezdravy zivotny styl na muza ktory fajci a pije alkohol od 15 roku zivota, nespi pravidelne lebo pracuje ako taxikar. Za den vyfajcim aj 15-20 cig, kazdy vecer ked nemam nocnu sluzbu co je tak asi styrikrat do tyzdna idem s kamosmi na pivo, tvrde a raz za tyzden sa spijem tak ze neviem velmi o sebe.
Ake zdrav. tazkosti mozem ocakavat v buducnosti z takéhoto zivota? Moze mi nieco byt? Momentalne nemam nejake vyrazne problemy. Obcas nejaka hnacka, bolesti zaludka, opica :D nachladnutia a tak ale nic vazne. Nechcem nejako vyrazne menit svoj ziv. styl.
Len tak pre zaujimavost viem o muzoch ktori su starsi ako ja a tiez takto ziju a napriek tomu su relativne zdravi a zda sa ze im nic nieje.

Cariboo

Jasne ze to bude mat na vas dopad, uz len praca v noci ma vyrazne negativny vplyv na zdravie cloveka. prehodeny biorytmus, poruchy spanku, bolesti hlavy, to ovplyvnit nemozete kedze je to praca. Nad tym ostatnym sa ale oplati zamysliet, to ze ini su navonok v poriadku neznamena ze nemaju znicene zdravie, mozno by v rovnakom veku pri lepsej zivotosprave vyzerali ovela lepsie.

Navyse z tuhych fajciarov citit permanentny smrad, najma ked otvoria usta. Takisto aj alkohol. A co nato pribuzni, tesia ked pridete domov podparou? :D

ektoplazma