Plávanie o 9 večer! Čo jesť?

Príspevok v téme: Plávanie o 9 večer! Čo jesť?
Dominika_Nika

Ahojte chcem sa spytat, co hovorite na plavanie o takejto vecernej hodine? Ked skoncim bude tak 10 hodin vecer. Mam este potom nieco jest ci to vydrzat a ist rovno spat? Mam este jednu otazku, mam zvolit kratku saunu pred vecernym plavanim, ci po nom? Rozhodla som sa chudnut intenzivnym plavanim, tak nech to robim aspon spravne. Dakujem za vsetky rady.

Dominika_Nika

mam56 pobavil si ma Tvojimi komentarmi :D no praveze nezaspala som v tej saune, praveze to plavanie ma tak nakopne, ale to len tak na 10 minut, potom este peso 20 minut domov, takze dala som si biely jogurt teraz o 11, lebo som uz bola fakt hladna :D, no ja neviem. Po mesiaci dam vediet, ci sa dostavili nejake vysledky. A dalsia otazka, je efektivnejsie plavat aj s okuliarmi plaveckymi? ze clovek ked sa ponori, tak spali viac kalorii? :D och mala by som si najskor nastudovat techniky a potom to tu riesit :D Elis dakujem pekne, idem sa nato pozrie..prajem vela uspechov :)

Elis85

Ja tiež chodím plávať a na to čo jesť predtým, ale aj na celkový jedálniček odporúčam www.chudnemzdravo.sk kde ti to vypracujú na mieru a teraz navyše úplne zadarmo. Čoskoro si možno pridajú aj moje fotky, to budete pozerať :)

mam56

Podstatou takého cvičenia je podľa mňa to, aby ti klesol cukor v krvi, keď sa hneď na to naješ, tak zbytočne si pôjdeš zaplávať.

mam56

Keď pôjdeš ľahko hladná, tak schudneš rýchlejšie, hoci príde neskôr aj jojo-efekt, ale ten medzičas musíš využiť, aby si si niekoho ulovila a potom nech si zvykne.

[zruseny37]

Najedz sa predtým niekedy večer, a potom choď rovno spať. V tej saune by si zaspala po hodinovom plávaní, či nie?

mam56

Moji kamoši už nejako pribrali, problémy s Pankreasom ustúpili, mali by sa už konečne aspoň sem tam prebehnúť na čerstvom vzduchu po diaľnici, napríklad. Veď aj beh je zdravý.