Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Som právnička a pracujem ako čašníčka v kaviarni

Príspevok v téme: Som právnička a pracujem ako čašníčka v kaviarni
Janka5556

Dobrý deň, minulý rok som ukončila právnickú fakultu, avšak uz rok pracujem ako čašníčka.Som z toho veľmi neštastná, neviem si nájsť robotu v mojom odbóre, hoci žijem v Bratislave.
Citim sa byt uplne neschopna,v noci placem do vankúša. naco to bolo dobré, učit sa tisíce strán a nič z toho...nikde ma nechcú
Podotykam ze univerzita, ktoru som ukoncila je statna, nejde o ziadnu sukromnu skolu
Aj rodicia mi vravia ze som uplne neschopna, takze ja uz ani nejdem na ziadny pohovor, lebo si neverim..
neviem co som tymto prispevkom chcela povedat, je vobec niekto taky na svete?

Adam987

Odkiaľ beriete, že právo je len pre bohatých? Moja sesternica skončila právo pred 3 rokmi, nepochádza z bohatej rodiny a pracuje od prvej chvíle. Teraz aj popri MD si dokáže zarobiť slušné peniaze písaním rôznych návrhov. Popritom keď študovala mali problém občas zaplatiť aj internát.
To je skôr o ochote pracovať a vedomostiach.

LAXMI

*pracu a aj lepsie platenu. Lebo do toho studia investoval cas, energiu a aj peniaze.
Na chybe je tento stat, ale aj ludia, ako ty, ktori si nic a nikoho nevazia, ale vsetkych znevazuju.
Pokial stat nevie zabezpecit adekvatne zamestnanie po vystudovani VS odboru, nech ho neotvara a netaha z ludi peniaze na studium.

Ale chvalime sa, ako sa znizila nezamestnanost. Skor by sa mali chvalit, kolko ludi vyhnali do zahranicia a kolko dalsich otrokov sa "zamestnalo".

LAXMI

Stredoskolacka,

samozrejme, ze je to viac. Vysoka skola je vyssie vzdelanie, ako stredna skola. Logika.
A samozrejme, ze clovek s VS musi robit odbornejsiu pr

Alkaa