Väzenský psychológ

Mimka5545

Delete 2 snažím sa ovládať :D

Ja som počula, že zo psychológiou sa je v dnešnej dobe ťažko zamestnať, lebo ich je plno, presne ako právnikov. Ale s tou pedagogikou je už lepšie, len musíš na vysokej študovať špeciálnu pedagogiku a poradenstvo asi. A to sa môžeš zamestnať vo väznici, v škole, v nejakom nápravnovýchovnom ústave, v reedukačnom centre, v ústave pre postihnutých (ale to musíš mať asi vyštudovanú špeciálnu pedagogiku mentálne postihnutých, alebo také niečo) alebo môžeš pracovať v detskom domove a také podobné, toho je strašne veľa. Ale zase ani psychológia nie je zlý odbor mňa to tiež tam láka ale neviem presne ešte. Ja teraz študujem učiteľstvo pre materské školy a vychovávateľstvo. Na strednej.

miruska28

Dostat sa na policajnu akademiu je ozaj narocne,mala som par spoluziakov,ktori si tam davali prihlasku a nevzali ich...ze tie skusky z telesnej su dost brutalne...a to neboli ziadne nemehla,mali celkom dobru kondicku ;) myslim si,ze ovela lepsie je ist studovat psychologiu a ked ta nevezmu pracovat do vaznice,mozes sa zamestnatbhocikde inde a vobec to nie je narocna praca a je aj celkom dobre platena :) cize ja osobne by som za policajtku nesla...ja teraz idem studovat socialnu pedagogiku,tak uvidim,co z toho bude :D

Mimka5545

No ja by som nechcela študovať za policajtku, pretože je to dosť náročná a nebezpečná práca. A ešte k tomu sú tam skúšky s telesnej a zo slovenčiny. Zo slovenčiny by som spravila ale s telesnej no pochybujem, nie som tučná, postavu mám dobrú ale behať sa mi teda vúbec nechce :D A tam tiež nemáš istotu, že sa dostaneš robiť do väznice. Ale ako psychológ, či pedagóg máš oveľa menej náročnú prácu a bezpečnejšiu. Ale ak ťa to baví respektíve bavilo by ťa, tak ja si v žiadnom prípade nedovolím ťa odhovárať, to je len môj pohľad na vec :) Choď ak to chceš naozaj robiť :)

alkaA