Hospitalizácia Kramáre PPP

Príspevok v téme: Hospitalizácia Kramáre PPP
BarcaKramare

Dobrý deň,chcela by som sa opýtať či tu bol niekto hospitalizovaný na kramároch kvoli ppp.Ja tam tento týždeň idem,a veľmi sa bojím.Aký tam bol režim? Mohli ste mať telefón? Ako často sú návštevy? Púšťajú vás von? Ako sa tam stravuje? Školu nebudem mať keďže už študujem strednú,tak mi povedala Mudr.Dimová. A ešte,budú ma púštať fajčiť aj keď som ešte nemala 18? Dá sa to tam niekde? Ďakujem všetkým

Barbie27

Ahoj, ja som tam bola. Fajčiť ťa nepustia, len ak pôjdeš na návštevu mimo oddelenia. Prístup je tam super, čo sa sestričiek týka. Jedlo... mala by si jesť 6-krát denne, celé porcie, od toho sa ti odvíja režim, na ktorom sa dohodneš s lekárkou. Telefón mať nemôžeš, musia ti volať na ošetrovňu, s tým však nie je problém. :) Ak máš otázky, napíš.. :) Barbora.Perdochova.1@gmail.com

BarcaKramare

Julien- Moje Bmi je 15,8. váha je momentále 49kg. Mala by som ideálne mať 67. Neviem či je teraz nejaké číslo od ktorého berú,ale ja som mala pribrať a aj keď som sa snažila jesť viac,schudla som,nepribrala.Zdravotné problémy kvoli tomu mám keďže anorexia sa so mnou ťahá už dlhšie- tie "lepšie" sú len vypadávanie vlasov,tvorenie modrín,ničenie zubov. A k tým horším-nefunguje mi termoregulácia tela,netrávi mi riadne,neustále zápchy,mám zaliaty žlčník pieskom,odvápňuje mi kosti,zlé krvné výsledky.. Najhoršie sú asi tie kosti a žlčník. A k tomu či sa mám zle- Ďakujem za opýtanie,najlepšie sa zrovna teda nemám,ale nato beriem antidepresíva,ale rozmýšľam o ich vysadení popr.znížení dávky lebo som z nich zmätená,búši mi srdce,nekľudná a ako taká chodiaca mŕtvolka. Každopádne ďakujem!

Juliennn

Kooko mas podváhu? Resp bmi? Je teraz nejaké cislo kedy ta berú automaticky na psychiatriu? Ci mas sa zle? Zdravotne problémy? Držím palce btw!

BarcaKramare