Na arytmiu sa nezomiera?!

Príspevok v téme: Na arytmiu sa nezomiera?!
tinnnka

Dobrý deň,

chcela by som Vás poprosiť o radu, podľa možnosti odbornú radu. Veľkú časť môjho života trpím na hypertenziu a v posledných rokoch sa k nej pridala aj srdcová arytmia. Môj lekár, internista, mi predpisuje betablokátory a tie moju arytmiu rohodne nevyriešili, veci sa nezlepšujú, arytmia pretrváva a aj sa zhoršuje, celkovo sa necítim dobre. Najviac mi však v ušiach rezonuje veta môjho lekára, že \\\"na arytmie sa nezomiera\\\". Vedel by mi k tomu niekto niečo povedať? Trápi ma to najmä preto, že arytmia sa mi objavuje čoraz častejšie a v nežiaducich účinkoch betablokátorov je často paradoxne práve arytmia. Nie som odborník, preto by som rada počula niečo od ľudí, ktorí o tom vedia viac. Veľmi pekne ďakujem.

RNG

Vysoky tlak sa da riesit aj inac, nez betablokatormi. Hlavne potlacanim stresu, vasodilataciou pripadne aj odvodnovanim co ale osobne neodporucam. na potlacanie stresu pozrite cez google.sk pod mojim nickom na temy stres a spanok, Tieto dva medzi sebou uzko suvisia.
Arytmia moze byt zalezitost oslabeneho srdcoveho svalu(, nedostatok magnezia, nedostatok adeninu a teda ATP/adenosine triphosphate vo svale, nedostatok ubiquinolu a nedostatok mitochondrii, na co je dobre brat PQQ)
Vasodilatacie tj rozsirovanie ciev sa da robit ovocim hlohu/hawthorne, co ma Mechanizmus ACE inhibicie. Ucinna davka je nielolko gramov tohoto sucheho ovocia.
Odporucam aj hodne draslika a menej sodika, co tiez ovplyvnuje krvny tlak

lombardo1981

Arytmia je všeobecný pojem. Pod ním je zahrnutá tachykardia, tachyarytmia, bradykardia, bradyarytmia, fibrilácia predsiení, fibrilácia komôr. Tak ťažko povedať.

<3

rizikové faktory vedú k vzniku arytmií?

Staroba – srdce sa starnutím oslabuje, stráca časť svojej flexibility, čo ovplyvňuje vedenie vzruchov.
Zdedené genetické vady – ľudia, ktorí sa narodili s abnormalitou veľkého srdca majú vyššie riziko vzniku arytmie.