Neznesiteľné trasenie rúk

Príspevok v téme: Neznesiteľné trasenie rúk
daadii

Zdravím, viem, že taký topic už existuje, ale chcel som založiť nový z toho dôvodu, že ten podobný je už niekoľko rokov starý.

K môjmu problému :

Mám 23 rokov, som študent. Už dlhšiu dobu pozorujem, že v istých momentoch sa mi neskutočne trasú ruky. Napríklad... Keď prídem po týždni domov a chcem sa v kľude najesť, tak niekedy neviem udržať lyžičku v kľude. Je mi dosť blbé neustále hovoriť, že sa ospravedlňujem, ale že na polievku proste nemám chuť. Je pre mňa zaujímavé, že tento príklad sa deje LEN doma, nikde inde, možno pár krát v reštaurácii, ale to málokedy.

Počúvam, že je to absťák... aký preboha ? Niesom alkoholik, áno, možno raz za dva týždne si doprajem k pivku s partiou aj nejaké to pol deci, ale to zo mňa preboha nerobí alkoholika. Neberiem drogy, nič...

Prednedávnom sa mi to isté stalo v škole, na zváraní optiky, nevedel som proste udržať 2 káble a vložiť ich do adaptéru, aby mi medzičasom pár krát nevypadli. Toto však pripisujem možnému stresu.

Neviem, čo mi je, ale začína mi to vadiť. Doma sa mi to deje vždy a neviem to ovplyvniť :( Poraďte prosím.

(poprosím bez hlúpych komentárov)

Gima

Moznno mas infekciu, Jedavaj zazvor s chrenom, nastruhat, poliat citronovou stavou a za 10 min. zjest Podobne jablka a hrusky, ananas a banan, kivi. Pitie caju.

Kýčera

Daadii, upokoj sa, nemáš cukrovku, alergiu, ani... Si vysokoškolák, si veľmi vyťažený, môže Ti to spôsobovať :
1. psychika - strach, vyčerpanosť, tréma, rozčúlenie,...;
2. genetika - netrasú sa príležitostne ruky aj niekomu inému v rodine?;
3. enviromentálne prostredie - tak ako to tu spomínal TROJKLANNY, vyhýbaj sa kontaktu s chemikáliami /olovo,.../, zvýšenému užívaniu železa a mangánu. Naopak začni užívať kyselinu listovú.
4. Môže sa za tým skrývať aj zvýšená činnosť štítnej žľazy.
5. Podľa polohy, v kt. sa Ti to deje, sa môže jednať skôr o Parkinsona,