Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

krvacanie a HAK

nikaaa

no ja beriem belaru prvy mesiac a prave to je 26 den a 26 dni mam menzes, takze tak a doktorka povedala, ze je to normalne...tak uvidime, co bude ked zacnem opat brat (teraz mam 7 dnovu prestavku)...a mozes si kupit tabletky ASKORUTIN, tie mi kazala kupit, nie je to na predpis

jaja

aj ja som zacala pred 11 dnami uzivat HAK Belara a stale mam menzes je mi slabo,na vracanie...zle!!,som po 2 rocnej pauze HAK a 3 mesiace po operacii - zobrali mi pre velikansku cystu vajecnik..dnes som volala do ambulancie..vraj je to normalne ..aj cely mesiac...ale ja by som uz radcej zajtra to vysadila...ale neviem ci sa to moze...a potom na 1 den menzesu nasadit inu znacku...

brum

neviem ci to ma nejaky suvis s tymi polycystickymi vajecnikmi, ale urcite to bude tym zvykanim. ja som pri mojich prvych tabletkach mala krvacanie cely jeden cyklus-tj. celu jednu krabicku. potom to prestalo.