Tetania - psychické stavy

Príspevok v téme: Tetania - psychické stavy
Viktoria131

Ahojte, takže mám taký problém, mám 23 rokov a som žena, asi pred letom sa to všetko začalo. Najprv som obehla všetkých lekárov - neurológ mi povedal, že mám v chrbtici nejaký stavec v blokovej pozícii tak som začala riešiť fyzioterapeutku. Cvičím doteraz podctivo. Problém však nastal, keď som cestovala vlakom k otcovi - začali mi tŕpnuť ruky, strašne mi bilo srdce samozrejme som sa veľmi zľakla. Nejak som to rozdýchala, no keď som prišla k otcovi stav sa mi zopakoval tak mi zavolal RZP, opäť som navštívila neurológa a ten mi dal lexaurin, brala som ho len občastne. Začala som chodiť aj pre istotu k psychológovi, ktorý má učí správne dýchať atď. Stavy mi ustúpili. Cez prázdniny som nebrigadovala aby som si oddýchla od školy (som študentkou VŠ). Asi pred koncom leta sa mi začali v rodine problémy, resp udiali sa u nás nejaké veci (mamu nemám, otec stojí za mnou a brat je ten problémovi, pomáhame mu obaja, ale je dlžný na každú stranu a mne rozbili auto kvôli nemu, tatkovi tiež atď...). Zo začiatku som to zvládala, no postupne sa všetko stupňovalo a mne sa čoraz častejšie opakovali príznaky tetánie. Po poslednom "záchvate" mi priateľ zavolal RZP a vzali má do nemocnice, vyšetrili má a mala som dostať infúziu. Moja nervozita sa v nemocnici stupňovala a keď mi tiekla infúzia, nevedela som obsedieť bola som strašne nervózna - v tej chvíli má napadlo, že by som radšej zomrela ako mať tento stav, nevedela som sa nijak ukľudniť. Povedala som to lekárke a tá má poslala na psychiatrické oddelenie, kde mi lekár povedal, že som sa len vystrašila a že sa nemusím báť, že som psychicky chorá, ostala som tam na noc (doktor sa má opýtal či chcem a ja som súhlasila). Pichol mi infúziu s nejakými liekmi na ukľudnenie kým mi infuzia dotiekla už som zaspala. Ráno má prepustili domov a lekár mi predpísal neurol s tým, že si ho mám dať keby sa mi stav vrátil. To bolo v nedeľu keď má pustili domov a v ponde