Tehotna studentka

Príspevok v téme: Tehotna studentka
ivka22

Chcela by som poprosit o radu. Momentalne som studentka, slobodna v poslednom rocniku a v 4 mesiaci tehotenstva. Chcela by som vediet na aky prispevok od statu mam narok po narodeni dietata? Kedze som popri skole mala moznost pracovat len na dohodu, nemam narok na matersku, iba na rodicovsky prispevok. Mozem si po ukonceni studia poziadat o nejake zivotne minimum dospelej osoby s nezaopatrenym dietatom? Aku rolu zohrava otec? Samozrejme na dieta prispievat bude, ale len na zaklade nasej vzajomnej dohody a nie nariadenim sudu.

Deane

WHISPER 89365
Chytáš sa niečoho čo s otázkou ani nesúvisí. Na takéto táraniny nemám čas. Hlavne že ste dievčaťu dobre poradili.

Victory

Ahoj Ivka :) nebudem ta poucovat, mudrcov tu je uz dost. Chcela som ti len napisat, ze poznam viacere, teraz uz starsie mamicky, ktore mali babatko skor a vsetko zvladli na 1. Mali to mozno trochu narocnejsie pretoze v tejto dobe vela ludi len ukazune prstom. Hlavne je ze sa mate s pratelom radi a ze budete lubit aj dieta. Ved naco su peniaze ak nie je laska? Prajem teda vela stastia

Ivka22

Advice1 myslim si ze sa zamestnam rovnako ako absolventka co nema dieta. Ale skoda reci, ja som sa nikoho z vas, co mate dokonale zivoty, nepytala na vas nazor na moje tehotenstvo, ked nemate co povedat k veci radsej scrollujte dalej...

Advice

Kam si sa tak ponáhľala, nemohla si s tým deckom počkať aspoň do skončenia školy? Ako sa chceš učiť na štátnice a zároveň sa oň starať? Či ho zatiaľ dáš svojim rodičom, aby si sa mohla v pokoji učiť?