kde sa zamestnat ak nechcem robit so zenami???

Príspevok v téme: kde sa zamestnat ak nechcem robit so zenami???
nestastnica23

ahojte ludia...napiste mi prosim kde sa mam zamestnat aby som sa oblukom vyhla zenskym kolektívom....uz ma nebavi pozerat sa na vecne zdute intriganske slovenske nestastne zenske co ti podkopnu nohy kedy mozu riesia celu pracovnu dobu zivoty iných kolegov ,neodzdravia ked ich clovek rano okolo nich a popritom im nic neurobil... prosim poradte lebo ma porazi....

Fano

Kamarát utekaj pracovať do reštaurácie ako kuchár niekde kde sa robí 12 hodín denne ver mi kolegovia kuchári môžu byť tímovo založený a ak si fajn lahko ťa príjmu a neriešia iba musíš makať potom to dáš

paulina_paula

pracujem ako web developerka v jednej malej IT firme a sme tu len 2 zeny - ja a jedna uctovnicka, ale ta je v inej casti budovi :)

Kimmy_CA

pavel y 26.10.2017 19:24:45

Väčšinou na tvoje provokácie neragujem, ale predsa len (aj iným to poslúži):

Marie Curie Skłodowska
Irène Joliot-Curie
Mileva Einstein-Maric
Ada Lovelace
Gertrude B. Elion

...atď.

Kimmy_CA

No tak ale aby sme boli realistickejší, tak možno napr. v lesnom priemysle ako výsadkár stromčekov... pamätám si, že pred niekoľkými rokmi som čítala správu zo Slovenska, že nejakú pani napadla medvedica v lese, a tá pani práve pracovala ako nejaká lesná pracovníčka. Našťastie jej tá medvedica moc neurobila, len ju pohrýzla do nohy (potom s ňou jedny noviny urobili rozhovor ešte keď ležala v nemocnici a ona povedala, že tá medvedica tam mala medvieďatá, tak ju asi chcela nejako varovať a odohnať, preto ju kúsla do nohy). Tak toto je napr. taká práca, ale zase tam je riziko nebezpečenstva stretu s lesnou zverou a podobne... alebo niečo ako práca v botanickej záhrade, s rastlinkami, tam možno človek všeobecne nemá až taký kontakt s inými ľuďmi, ale zase je to asi tiež práca fyzicky náročná (asi aj tak ako to lesníctvo). Alebo čo takto práca chovateľky v zoologickej záhrade? To by sa mne asi páčilo.