Psychicky narusena osoba.

Jardafarda

Dobry den.Chcem reagovat na otazsku od -Tomas 12345,o urceni diagnozy psychickej poruchy.No ,kedze som iba laik,tak mozem sa zmienit o niektorych jeho abnormalitach v spravani.Su to napriklad tieto : dlho si umyva ruky pod tecucou vodou ,niekedy voda tecie z vodovodu a on tam len stoji a neumyva sa !,Dlho byva na WC,ked aj mne treba ist na WC ,musim ist vonku na potrebu,ked niekde ma ist nevie sa vybrat z domu,vsetko mu dlho trva,ked nieco zmeska , povie na mna , ze som ja chyba ,co je nie pravda.Velakrat si zapchava usi a pritom stoji , alebo je v podrepe,trva to aj niekolko minut,neda sa nanho pozerat,vtedy radsej sa vzdialim , lebo ked ho v tejto situacii vyrusim ,byva agresivny! Agresivny je aj vtedy , ked nieje po jeho voly,vtedy radsej vela raz ustupim ,aby som mal od neho pokojDostava amoky zurivosti,vtedy je velmi nebezpecny,netreba mu vtedy oponovat,moze ublizit na zdravi..Dalej,ked ma nejaky problem ,napr. potrebuje peniaze ,dokaze rozpravat cele hodiny o nicom a opakuje vety,co mna unavuje a vycerpava.Su to aj 3 hodiny ,aj do noci, ked ma verbalne obmedzuje.Neda sa to pocuvat! ,Zanedbava hygienu ,byva v neupratanej miestnosti.Nechodi na lekarske preventivne kontrly .Je dlhodobo nezamestnany.Stravuje sa nezdravo.Dlho vyspava.Vela casu travi pri hracich automatoch,kde minul uz spustu penazi.Na poplatky neprispieva,nema z coho.Je na podpore.Stalo sa , ze mi zobral peniaze bez mojho vedomia. Mohol by som pokracovat aj dalej.Urobte si prosim z tohto diagnozu a napiste mi prispevok.Dakujem.

Tomas12345

No ale z akého dôvodu ťa tá osoba prenasleduje ?

Kebyže ty polícia zmení identitu tak to by podla mna zabralo. Kazdopadne by ale asi bolo i treba sa prestahovat do iného mesta a tiež zmeniť svoj výzor.