Kriza vo vztahu, stereotyp, svadba

Príspevok v téme: Kriza vo vztahu, stereotyp, svadba
Kamilka1995

Ahojte, mame s priatelom 24 rokov a sme spolu uz 6 rokov. Bývame spolu, obaja študujeme externe, a popri tom mame pracu. Vsetky kamaratky okolo sa vydávajú, jeho kamaráti sa beru, a ked ja naznačím nieco o svadbe, povie, ze na neho nemam tlačiť.. ma pripomienky typu ze nemam chytat kyticu od nevesty, lebo budem smutna ze si tam predo mnou neklakne ako to byva vo filmoch. Ze mame este cas, ze nemam zavidiet kamarátkam. Samozrejme ho rešpektujem a do nicoho netlačím, ked nieco o tom poviem tak len zo srandy, viem ze sme este mladi a mame cas. Len mam uz take pocity, ze ci to so mnou mysli vazne.. vztah mame dobry, pekny, len mam pocit ze sme velmi skoro zacali spolu byvat, cize hádky su častejšie Ved to v kazdej dvojici... a mame taky stereotyp, kazdy den tyzden mesiac to iste... dovolenka ta ista. Varenie to iste. Vianoce takE iste.. ja som bola velmi aktívny typ, a on velmi tichý a taky pracovitý utiahnutí, neznasa spolocenske akcie a vela ludi.. a ja som opak. Tak tak premyslam, ci ja som sa nezmenila uplne kvoli nemu, ze to uz nie som ani ja..... a dnes mam taku zlu naladu z toho vsetkeho, ze som sa rozhodla sa takto verejne poradit. Dakujem

orol1

Apokryft, velmi pekne si to napisal - ".Popritom zabúdali žiť!Presnejšie zaujímať sa jeden o druhého o pocity o sny .Len práca,domácnosť .Po troch rokoch zistili ,že nevedia spolu tráviť čas len tak oddychovať z vyloženými nohami."
ja tiez tak zijem :(

orol1

kamilka, neviem, ci chces takto zit. podla mna to vsetko pekne mate za sebou a spaja vas uz len zvyk. hadky kvoli rozdielnym povaham a rozdielnym potrebam sa budu len stupnovat. a ty by si chcela este svadbu! tvoj frajer ma v tomto viac rozumu. NACO.
uzivaj si vsetko,pekne a slobodu.

zuzi74