Vykĺbené rameno

mrk

Dobry den

chcem sa spýtať, ako dlho vám trvalo kým ste sa dostali späť do optimálnej kondícii a cítili ste že už možte robiť všetko naplno, moja otázka smeruje skôr k športovo založeným.. rameno mi vyskočilo dopredu nadol pri páde na vystretu ruku 2 tyždne dozadu, stalo sa mi to prvý krát, mal som ho mimo cca2 hodiny kym mi ho nahodili späť v nemocnici, dnes mi dali dole fixáciu a už len pocitovo to vyzera na velmi dlho, neviem si predstaviť akoby som spravil obyčajné jednoduche cviky ako stojka a podobne.. Rehabilitovať by som mal vraj 3 mesiace, ale to je ešte v nedohladne čakajú ma dalšie vyšetrenia a kontroly
Študujem na FTVŠke a absolutne netuším či mi stačí preniesť predmety alebo radšej uplne skončiť so školou
dík

era485

Zdravim som po 5 luxaciach ramena, v stredu som bol.operovany artroskopicky, ma niekto s tym skusenosti? Tom3k ty si pisal ze tam.mas kotvicky drzi to aj pri vysokej zatazi alebo nie? Lebo som aktivne boxoval a cvicil a chcel by som vediet ci bude mozne sa k tomu vratit.... a len tak pre srandu tretia luxacia bola ked som babu pleskol po zadku a piata ked som sa skrabal na hlave :D

tom3k