Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

menstruacia a antikoncepcia

-lienka-

luliu, ak si tabletky brala naozaj presne, nevracala si, nemala si hnacku,nebrala si lieky, o ktorych sa pise v pribalovom letaku, najma antibiotika, tak je mala pravdepodobnost ze si tehotna.Stalo sa to aj mne a nebola som tehotna, bola som u dr. a ta povedala, ze sa to moze pri brani HAK stat, ale ak by sa to opakovalo, tak mi vymeni tablety.Co mozes teraz urobit,je ist ku gynekologicke, a spravit si tehotensky test.A neboj sa.

adula72

antikoncepcne tabletky som brala 7 rokov vysadila som ich pred rokom a menstruaciu mam kazky 52 den, ale teraz kravacam uz 3 tyzdne vkuse, som z toho unavena, a oslabnuta. CO ROBIT?????

zuzzanna

ahoj, mam problém ktorý sa mi opakuje každý 2 rok.v chladnejších mesiacoch(od novembra po február )my vymeškáva menštruačný cyklus.bola som s tým u lekára- gynekológa, no zakaždým mi povie že je to vyššou hmotnosťou, ale aj po jej znížení je to tak.po tabletkách ktoré mi predpíše stále hrozne priberiem.prosím o radu.

luliu

ahojte stalo sa mi to ze prvikrat berem tabletky a uz som dobrala 21 tabletiek a nedostala som menzes strasne sa bojim ze som otehotnela lebo som mala aj pohlavny stik ale tabletky som brala vzdy presne prosim pomozte mi co mam robit?