Depresia a panicka porucha

Súvisiaci obsah

ZDENKA555

zuzanakur mam tie iste priznaky ako ty skrtenie v krku bolesti chrbta atd bola mi zistena tetania chcem sa ta opytat ako si sa s toho dostala co ti pomohlo atd...viem ze je to stara tema ale snad sem niekedy nakuknes paa

NinaK

Volám sa Nina Kuľhová a študujem psychológiu na Masarykovej univerzite.
Venujem sa skúmaniu skúsenosti s užívaním antidepresív. Hľadám záujemkyne do môjho výskumu, ženy trpiace panickou poruchou a užívajúce antidepresíva, ochotné podeliť sa so svojimi skúsenosťami. Získať môžete analýzu (metódou Interpretatívnej fenomenologickej analýzy) a iné náhľady na Vašu skúsenosť a problém, ktoré Vám môžu lepšie pochopiť seba a svoju situáciu. V súlade s etickým kódexom psychológa je účasť vo výskume anonymná. Rohovor môže prebehnúť osobne alebo elektronickou formou (skype, google talk).
Vopred ďakujem za Vašu ochotu a aj prípadné zúčastnenie sa vyskumu.
Ak by ste mali záujem, alebo poznáte niekoho, kto by mohol mať záujem, kontaktujte ma na mojom maily:
nina.kulhova@gmail.com, kde sa dozviete viac.

Mimulus

Ahoj marcelina78 no možno Ťa teraz prekvapím a ospravedlňujem sa všetkým, že moja otázka nebude figurovať s témou ale ani jeden z Vás už dlho nebol na fóre ktoré písala slnecnica tak som sa chcel všetkých zainteresovaných spýtať či môžem to fórum použiť do mojej knihy teda včetne vašich príspevkov odvtedy ako som tam začal prispievať ja? Dajte mi prosím vedieť či môžem použiť Vaše prezývky a proste tak je to pre mňa veľmi dôležité. Pa Pa a ďakujem a dúfam,že sa nikto na mňa nehnevá

bublinka4

xdanielax a uz vidis nejake pokroky po tych 3-4 sedeniach? ty si bola predtym ako na tom? nasla som si aj knizku aj rozne techniky skusam co sa da, tak snad pomoze pomalicky..viem ze to musis koniec koncov aj tak iba v sebe nejak zmenit a nikto to za teba neurobi..v tom je to tazke :) a ak sa smiem spytat, odkial si, resp. kam chodis k psychologovi?

xdanielax