materska

Príspevok v téme: materska
jankaaa

ahojte, teraz som studentka na vyske, 1. roc., s priatelom budeme mat babo, tak si dam prihlasku na inu skolu ale studovat zacnem studovat az o rok a teraz by som potrebovala vysvetlit, aku sumu dostnem... lebo som pocula o niecom takom, ze ked som este nepracovala, tak nedostanem nic, alebo dostanem od statu, nie?nechapem to

mimi.a

mimi123.. zatial je to iba na urovni ze vraj.. nebol myslim ani dany navrh na jeho zvysenie, celkom urcite nebol zatial odsuhlaseny. A ak mam povedat moj nazor, tak skoro ani nebude.... bol by to prilis velky napor na soc. poistovnu.. takze ak by to malo byt realne, pockala by som na obdobie cca pol roka pred volbami... potom mozno v ramci zvysovania preferencii budu podporovat aj rodiny s malymi detmi. Teda, ak nehovorim o tej trapnej snahe, co predviedli zvysenim porodneho na 1. dieta... ostatne deti su menejcenne?

mimi123

no ja by som sa chcela spytat ci niekto nevie o tom zvysovani prispevku ze sa ma zevraj zvysovat na uroven minimalnej mzdy(co by bolo sice super ale pochybujem silne o tom lebo ta nasa vlada len slubuje)lebo mi o tom hovorila kamoska ze nieco take pocula ale na internete som o tom nic nenasla tak nevie o tom niekto nieco viac?

dvojbottka

Dnes akurat v radiu vraveli daco o tom ze rodicovsky prispevok by sa mal od buduceho roku zvysit o 4000 tak som zvedava ci sa im to podari ale bolo by to super :)

asteri

nic sa nestalo, mirka, aspon si mi potvrdila, co som napisala.
pri materskom je to tak, pri rodicovskom bohuzial nie.

mirkaa10

asteri: nechapem ze 6 tyzdnou pred terminom ocakavaneho datumu porodu pretoze ja mam ten isty problem a ked som si bola po tie papiere ohladom toho prispevku 4440 tak mi na socialke povedali ze to mozem ziadat az po narodení dietatka pretoze jedna z veci ktore k tomu musim predlozit je rodny list babatka

asteri