Radost zo zivota:)

Príspevok v téme: Radost zo zivota:)
evermore

ahojte:) zalozila som tuto temu, pretoze ma zaujimaju vase nazory a hlavne nejake dobre rady ;) moj problem spociva v tom, ze sa vobec nedokazem uvolnit, pozriet sa na svet inym pohladom a vychutnat si tento krasny zivot:)takze, aby som to cele upresnila... som studentkou gymnazia a v skole travim vacsinu casu... po skole nemavam ziadne aktivity, pridem len domov, pozriem si telku alebo si zapnem PC a onedlho sa uz znova pustam do ucenia, aby som to cele do vecera zvladla. jednoducho kazdy den je stereotypny. viem, ze by som nemala skolu a vsetko brat az tak velmi vazne, ale verte mi, ze ja to inym sposobom nedokazem. naozaj to neviem. aj cez vikendy myslim len na povinnosti a uz len maloco mi urobi radost:( ako tomu vsetkemu zabranit? ako sa mam prinutit, aby som sa na toto vsetko pozrela trosku inac? kludne sa tu vyjadrite, naozaj mi velmi pomozete:) dakujem;)

[zruseny12]

evermore,ja si myslim,ze nie je to az take zle,ved teraz sa ucis tak mas v hlave ucenie a si poctiva a to je ok,neboj az pojdes do prace,zivot pojde zasa inym smerom...a v praci je dobre ked budes svedomita a poctiva/i ked dnes poctivi clovek sa ma tazsie ako lump/ale ver nie je to na skodu....a ked ty si s tym spokojna tak na co to menit,si mlada este ta vsetko caka...mozes si stanovit ciel...ucit sa mat karieru...atd.a tesit sa mozes aj ked sedis len doma,sak uz len s tych vysledkov v skole co dosiahnes,sa tes...a hlavne sa tes s toho,ze si ZDRAVA...ZE MOZES KAZDY DEN VSTAT A IST DO SKOLY ATD.VIES LEBO ZDRAVIE JE PRE CLOVEKA VELMI DOLEZITE...

zwedavus