sonda v žalúdku

fidka

pre hahaha..ahoj...pracujem ako zdravotná sestra presne an gastroenterológii...takže viem, ako to tam máme bezpečné my...a neboj, ja som tiež na hygienu až príliš háklivá...je to diskutabilné...to máš ako u zubára...tam máš oveľa väčšie riziko, že sa niečim nakazíš...aj keď to máš pravdu..s tým dnešným zdravotníctvom...sama mám akési zdravot. problémy a vidím, akí sú niektorí lekári arogantní...nemôžem sa ich ani na nič opýtať...jednoducho..pokiaľ nedáš úplatok..sa sa s tebou nebavia...česť výnimkam...ja pracujem v malom mestečku..a tu je to super..ale stačí ísť o 20km ďalej...a hrôza....keď ma chytilo slepé črevo čakala som na ošetrenie, resp.na príjem na chirurgiu...7hodín!!!!!!-v ukrutných bolestiach..a nikoho nezaujímalo, že pracujem, ako zdrav.sestra pár km ďalej...

hahaha

...no na druhej strane, zial, plesnove ochorenie criev po kolonoskopii , alebo ulcerozna kolitida, uz boli mojim znamym diagnostikovane-aj sa sudi uz par rokov s nemocnicou, a tiez som sa stretla s pani po endoskopii do zaludka a az po tomto vysetreni ma problemy s permanentnymi zapalmi sliznice...a predtym ani helicobaktera nemala, takze tak. ono, nic nieje stopercentne-ludsky faktor nieje neomylny :)

eee

užsom bola vela krát na sonde a nikdy som nič nedostala! A okrem toho pracujem na mieste,kde sa robí denne niekolko bronchoskopických vyšetrení sondou a ani raz sme pacienta nenakazili napr. tuberou!Roztok ktorý slúži na zedinfekciu má v podstate sterilizačné účinky a a predtým sa sonda mechanicky očistí,až potom sa dá na niekolko minút do toho roztoku.Myslím si,že keď u nás ešte nikto nedostal TBC tak je to fakt bezpečné-to je môj názor a moja osobná skúsenosť.

deeee

Kedze mam problemy so srdcom, tak mne dali uplne novu hadicu, predo mnou ju lekar rozbalil, po tom ako som mu ukazala papier od kardiologa.