Fibromyalgia

ferooo

V minulosti som napísal:
"Fibromyalgia je od ortuti, hlavne amalgámov. Dajte si ich vybrať, detoxikujte, a máte po fibromyalgii. Tu je kontakt derealizacia.wgz.cz"
Nie je to tak, zmýlil som sa... Treba sa naučiť zhlboka dýchať, je to zadarmo a pomáha to proti bolesti, fibrohmle, aj psychike.

Fatal

Zijem vo Francuzsku a trpela som vzdy bolestami chrbta, vselijake urazy pri zavodnom lyzovani. Doslo k tomu, ze som bola operavana na chrbat, ale prilis nepomohlo. Trpim Fibromyalgiou, beham po lekaroch, beriem doplnkove lieky na zaklade vytazkov z bylin, no ak niekto povie, ze sa dostal z Fibro, tak ju nemal! Je to zakerna choroba!

fibromyalgik

Našla jsem lékaře na Slovensku jenž o fibromyalgii hodně ví.

Zkuste se na něj obrátit:
MUDr. Igor Martuliak PhD. Algeziologická klinika SZU FNsP, Banská Bystrica, imartuliak@nspbb.sk

docs.google.com

RNG

Staci si pozriet nazory lekarov zdruzenych napr v Health Science Institute a je ich tam vyse 125 000, z ktorych niektori vedia ako na fibriomyalgiu.
Kedze dovodov na nu je hromada a kazdy treba adresovat specificky, nemozem to tu vsetko uviest.
Najcastejsi dovod je ale zamorenie tela a nase vzdypritomne virusy, ktore vytvaraju zapaly.Protizapalove doplnky pomahaju, ale nepodstrania pricinu zapalov.
Takze odmorovanie,
boj proti virusom(zvysenie viralnej imunity)
pripadne potlacenie inych mikrobov a parazitov, co vyrabaju zapalove latky su tu riesenie.
Nakoniec nerozpravam teoreticky, ako starsi clovek s tym bojujem uz roky, a veru to nie je jednoduche. Najma L-formy a mykoplazmy su velmi tazko znicit. Ved lekari ich ani povacsine nevedia diagnozovat.
Dovody na fibriomyalgiu su casto viacero zdruzenych u kazdeho jednotlivca.Aj to znacne komplikuje situaciu.