HIV - AIDS

Príspevok v téme: HIV - AIDS
anonym d

dobry den , ziadal by som o radu ...nedavno som mal prvy pohlavny styk a moje sexualna partnerka uz mala pred tym nejakch partnerov sexualnyx cca 5..ale ja este nie bol som panic...sex bol bez ochrany a teraz sa bojim ci som nemohol chytit HIV...ona nema ziadne priznaky..ziadny naznak ze by mohla byt infikovana...co si o tom myslite ?

Milan12

Dobrý deň, som študent 5. ročníka LFUK. V súčasnej dobe pre potreby diplomovej práce robím výskum na tému Farmakologické princípy liečby HIV infekcie. Cieľom práce je sprostredkovať náhľad do prežívania a účinnosti liečby HIV pacientov.
Chcel by som Vás touto cestou poprosiť o spoluprácu na tomto výskume a to formou vyplnenia dotazníku, ktorý sa zameriava hlavne na skúsenosti so životom s HIV. Dotazník je anonymný.
docs.google.com

buzola

Nemusis mat pohlavny styk aby si sa nakazil hiv. Staci, ze mas s infikovanom osobou oralny alebo analny styk. Infikovat sa mozes aj tetovanim a piercingom. Taktiez ak prides do kontaktu s jeho krvou.

hmhmm

Partnerka pred vzťahom mala orálny sex s iným partnerom to je všetko. Aj tak nie je to malá pravdepodobnosť? Už je rok po tom aj tak je to zbytočné, ale nejak ma to napadlo.

hopla

hmhmm: možné to je, ale len pokial jeden z nich bol predtým uz HIV pozitívny
možnosti na prenos je viac nez len stykom-priklad človek sa moze nakaziť uz cez materské mlieko, počas pôrodu, orálny sex, analny (to v prípade ze pannu beries ked este stále ma panenskú blanu a ostatne sa zistiť neda ci uz robila) dalej ako je dobre známe cez injekčne striekačky- narkomani atd atd
pri prvom sexe dochádza k jemným rankam kade sa virus moze dostať do krvného obehu

hmhmm

Chcem sa spýtať k tejto téme. Je možné sa nakaziť HIV aj v pohlavnom styku pri ktorom bola partnerka panna a partner panic? (bez použitia ochrany)

29