Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ako otehotnieť

Príspevok v téme: Ako otehotnieť
Zora22

Problém je vtom už v apríli bude rok čo neberiem antikoncepciu.A od septembra sa s manželom nechránime a milujeme sa tri razy za týždeň a predsa nič.Ako je to možné.Mám nepravidelnú menzes 39dňový cyklus.Podľa gyn.je všetko v poriadku máme vraj skúšať šťastie.Poraďte niekto kto je v podobnej situácii.

mircoMY33

vedela si o tom ze niektore zeny mozu mat protilatky na manzelove spermie skus druheho chlapa a uvidis ako budes tehotna

macicka122

...no a kramy mi meskaju prave pre to ze sa mi hormony od HAK zbaznili a mam zvyseny prolaktin - lekar mi tak povedal...ale po vysadeni je to normalne ze sa vssetko dopletie....

macicka122

ano lekar mi dal tabletky na znizenie prolaktinu ale bolo mi z nich nenormalne zle (su to tiez nejakke hormonalne) tak som hned prestala brat, po skuskach zajdem za nim znovu a poviem ako mi bolo, nech mi predpise ine lieky, lebo su aj novsie typy. HAK som brala od oktobra 2007 do oktobra 2008 - v podstate mi nic nebolo len mi straaasne ale straasne padali vlasy (co aj doteraz-mozno aj pridem o vsetky ked nedam hormony do poriadku) ... takze lieky na to su a vraj podporuju moznost otehotniet, takze newiem no, skus zajst za lekarkou nech ti opet urobi testy alebo sa opytaj ci tiez nemas problem s tym prolaktinom a uvidis, drzim palce.

Zora22

Ďakujem dievčence!Macicka122 a na ten prolaktín Ti niečo dali?A ako že Ti predsa meškajú?Brali my krv na hormóny a nič.Aj štítnu žľazu aj železo.Vo februáry budú tiež,brať krv.tak uvidím.A ty si kedy prestala brať Hak.?

macicka122

ak mas nepravidelny cyklus a nemozes otehotniet je to znak aj zvyseneho prolaktinu (moj pripad) po vysadeni HAK mi zistili vysoky prolaktin ten sposobuje resp. znemoznuuje otehotniet a taktiez je pricinou nepravidelnych kramov - ja som s nimi takisto ako ty, s tym ze teraz som dokonca vobec nedostala (tehotna niesom) - vsetkemu je na vine tento hormon. Robili ti hormonalny obraz z krvi ?