PEDAGOGIKA,KATOLICKA UNIVERZITA??

janka5252

Nechápem, ako môže niekto kto na KU nikdy nechodil, písať takéto hlúposti. Študujem na FF slovenčinu - náboženstvo a ľahké to určite nie je. Nikoho ani len nenapadne, že toľko skúšok majú učiteľia preto že študujú 2 predmety a k tomu pedagogiku. KU je ako každá iná na Slovensku, len ľudia nemajú o čom hovoriť, tak si vymýšľajú hlúposti.
Pozrite si toto:ff.ku.sk

javravim

este mi neda nereagovat na vetu: poctivo dreli..:))) poznam velmi vela studentov, ale zeby na ucitelstve dreli ako makaci, to som este nepocula.

javravim

ja vzdy vravim, kto nevyskusal, nemoze vediet, mila :((, neviem s akymi kolegynami si sa stretla v skole ty, sama vravis, cest vynimkam, na kazdej skole su flakaci a derave hlavy, hcu vystudovat len aby mali titul a to studuju aj 6 rokov, s podplatenim a pod., ale nakoniec ho maju, o presovskej sa vyjadrim len tolko, je to na celkom dobrej urovni skola, bodaj by nie, ked ma tolko rokov...,ale taky pristup aky je tam, a este podplacanie..., o nitre ani nehovorim, ked mi raz jeden student historie povedal ze romansky sloh, ano 18 storocie.. :))) piaty rok, a to vdaka 20tisicom, v ba sa kupuju testy a bb je nenapadna cela ale mali by ste vidiet..tak tu prosim ta neskresluj skolu na zaklade dvom kolegynam a plus markizackych vycinov voci ku, vsak proti cirkvi markiza najviac kyda hnoja, kazda univerzita ma nieco za sebou, ku je mlada skola, poznam jednu studentku ktora sa tam hlasila dva roky po sebe, pretoze ju prvy rok nevzali, dostudovala, pracuje, a to je mozno pravda ze len dement sa moze chvalit tym ako lahko spravil skusku, ale povedzme si narovinu ako sa robia poniektore skusky aj inde...ved bude vyhodnotenie akreditacnej komisie, potom uvidime, ja som pocula dobre ohlasy..pa.

dd