Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Roaccutane

Príspevok v téme: Roaccutane
bambulka15

cawte!viem, ze o tomto lieku tu je toho dost ale nenasla som co potrebujem.chcem sa spytat, ti, co ste ho uzivali od zaciatku liecby ste pouzivali hydratacny krem?lebo tvar zevraj zacne byt sucha.ja to beriem este len tyzden a zatial nemam suchu, ale newiem ci uz mam teraz pouzivat ten krem alebo staci az potom ked sa mi zacne vysusovat.dikyy caaavte

miselka1122

Zdravím Vás :)
Mám 27 rokov a už to bude mesiac čo som začala užívať Roacuttane. Môžem povedať, že za ten mesiac je vidieť, že pleť sa mi výrazne zlepšila. Predtým sa mi robili dosť zapalené vyrážky. Teraz je to už lepšie. Samozrejme som začala chodiť aj na kozmetiku. Moja kozmetička vie, že užívam Roaccutane takže žiadne peelingy mi na tvár nedáva (nakoľko ju už aj tak mám dosť suchý). Na tvár používam krém Avene.Pleť sa mi zhoršila odvtedy čo som prestala užívať HAK.
Chcem sa len spýtať, či aj Vám niektorej po akné ostavajú na tváry také flaky alebo škvrnky? Malo by to potom po doužívaní Roaccutanu zmiznúť?

michala1212

ahojte, chcem sa opytat len na jednu vec. v neziaducich ucinkoch sa pise vypadavanie vlasov, to je jedina vec, ktroa ma desi a preto vaham ci ist do uzivania. v dosledku hormonalych zmien som prisla o polovicu vlasov, nechcem teda riskovat opatovne vypadavanie.
ti , ktori ste skoncilli liecbu, vypadavali vam vlasy?? asi budem radsej rapava ako bez vlasov.
dakujem za odpovede

michala1212

ahojte, chcem sa opytat len na jednu vec. v neziaducich ucinkoch sa pise vypadavanie vlasov, to je jedina vec, ktroa ma desi a preto vaham ci ist do uzivania. v dosledku hormonalych zmien som prisla o polovicu vlasov, nechcem teda riskovat opatovne vypadavanie.
ti , ktori ste skoncilli liecbu, vypadavali vam vlasy?? asi budem radsej rapava ako bez vlasov.
dakujem za odpovede

miska456

Ahoj, ja som pouzivala kozmetiku na zmiesany typ pleti, kym naozaj nedoslo k tomu vyraznemu vysuseniu, ale to bolo tak po 2 mesiacoch. Ono to naozaj chvilu trva, kym to zacne ucinkovat, ako ma. Potom som nasadila kozmetiku na citlivy typ pleti. Dolezite je podla mna mat hlavne masticky na pery, lebo tie sa susia a praskaju tak, ze to az boli. Poradila by som Ti opytat sa koznej lekarky, ale tam to vela krat dopadne tak, ze Ti poradia to, z coho maju zisk. Mne tieto ich rady, ake pouzivat kozmeticke produkty este nikdy nepomohli. Paradoxne mi vo vsetkych otazkach ohladom problemov s pletou poradila vzdy najlepsie moja kozmeticka, zaco sa jej chcem podakovat, ze v dnesnej dobe ma niekto este skutocne ludsky pristup.

Lala239321

Ahoj.
Úprimne vôbec nedoporučujem užívať. Užívala som ho rok a zmena k horšiemu, pleť sa vôbec nezlepšila, akurát sa mi urobili análne fisury, z vysušenej sliznice a tvár sa mi šúpala tak, že sa to nedalo ničím zakryť a to nehovorím o podráždenosti a depresívnych stavoch. Takže tak ...

miska456

Ja mam s Roacuttane celkom dobru skusenost, mala som ho uz dva krat (2 kury), odstup bol 3 roky. Zakazdym zabral tak, ze sa uplne zmenila plet, nebolo najmensej stopy po akne, plet bola nadherne hladka, ale prisla mi velmi krehka. To by ani tak nevadilo, ibaze zakazdym asi pol roka po vysadeni lieku sa mi akne vratilo, plet bola opat velmi mastna a problematicka. Takze asi sa neda ocakavat trvaly ucinok. Napriek tomu idem teraz Roacuttane skusit uz po treti krat, nech aspon na urcitu dobu mam pokoj. Inak pocas uzivania som nemala vobec ziadne nejake fyzicke problemy, vysledky z krvi boli vzdy velmi dobre, jedine co bolo, ze som mala suche pery, ale to bolo vsetko. A uplne sa mi prestali aj mastit vlasy, co bolo tiez plus :)

Lukyno88

Ciao presne pred mesiacom som zacal uzivat Roaccutane, liecbu som zacal na 20 mg, po 2 tyzdnoch som mal davku zvysit na 30 mg, avsak tu som uzival necele 2 tyzdne, potom mi doktorka vzhladom na krvne testy znizila davku spat na 20 mg. Prve tyzdne po zacati liecby som sa supal hlavne v oblasti okolo ust a mal suche pery + dalsie vedlajsie ucinky ako bolest chrtba a pod. Nastalo aj zhorsenie, ktore vsak velmi rychlo preslo, mozem skonstatovat ze 3/4 akne mi z tvare zmizlo. Dnes vsak prislo zistenie ze sa na tvari uz takmer vôbec nesupem a aj pery mam v pohode, jedine ruky mam take ako keby "zosupane", chcem sa preto opytat ci je vsetko v poriadku? Vazim 58kg a mam 17 rokov, vopred dakujem za odpovede.

Janulqa 18

Tak dufam že sa to zlepší aj u mna lebo už mam depky z toho,a ešte sa mi aj šupe tvar a newie no lebo ak som odmalovana mam take cervene miesta a nepride mi to normalne...newiete mi poradit aby sa mi tak nešupala tvar...alebo možno je to zlý make up...

ebi777

mne sa to tiež zhoršovalo prvé 4 mesiace možno aj viac už neviem, ale zrazu sa to potom začalo zlepšovať, 8 mesiacov som brala roaccutane

ešte aj mesiac po vysadení sa mi zlepšovala pleť, teraz mám pleť úplne hladkú

Janulqa 18

Ahojte uživam roacutan uz 3mesiac teraz 4 a este stale mam vyražky no troška viac... Bolo mi povedane že prve 3 mesiace je to normalne že sa plet zhorší,,,nemate niekto tiež podobny problem lebo už si newiem rady,dakujem