Neplodnosť

Príspevok v téme: Neplodnosť
via

Po 6-mesačnej liečbe rôznymi hormon. injekciami a tabletkami som dúfala že po 4 rokoch konečne otehotniem. Nestalo sa. na rad prišli vyšetrenia typu HSG -zistili mi nepriechodnosť vajcovodov, urobili mi prefuky.na rad prišla hneď laparoskopia. Obávala som sa že bolesti ktoré dlhé roky pocitujem v podbrušku budú spôsobené zrastami, ale nic podobné nezistili. Lekár mi oznámil, že u mňa nedochádza k ovulácia . smiešna diagnóza. že? a predsa je to šok. Na otázku či budem vôbec môcť mať niekedy deti sa môj gynekológ ohradil tým, že samozrejme sú na to lieky. Super! ďalšie hormóny. este sme sa k ich nasadeniu nedostali, ale mám veľký strach, že to ani tento raz nepomôže. a pridu na rad deti zo skúmavky.Dúfam že mi niekto poradí a poteší odpovedou že tie hormóny na ovuláciu pomáhajú. dakujem

Ivka 1

Angelina vaječník by som si zatiaľ odstraňovať nedala, nechala by som to na odborníkov v centre asistovanej reprodukcie.Ako tu už bolo spomínané, veľmi dobrý je Helios v Martine.

angelina_c

prosim vas neviete mi poradit??? jeden vajcovod mi odstranili pri mimomaternicovom a o rok na to mi zistili ze ten co mi zostal mam nepriechodny a ani prefuk nepomohol a tak musim ist na IVF lenze moj gyn ma nastrasil ze si ten vajcovod musim dat odstranit lebo mi bude branit pri IVF! neviete o tom nieco?lebo velmi rada by som bola keby si ho odstranovat nemusim!!

Nanette

via - ahoj, my sa pokusame uz 4 roky a nic. Po nic nerobeni mojho gynekologa sme sa sami od seba rozhodli navstivit sanatorium Helios v Martine. Teraz uz len cakame na vysledky. Robili mi tam vysetrenia o akych sa ti ani nesniva. A ich prioritou je najprv zistit preco sa to nadari, skusit to prirodzene za ich pomoci a az potom uvazuju o umelom. Lutujem, ze som o nich nevedela skor, ale asi to tak ma byt. pozri stranku www.sanatoriumhelios.sk

Trinit