Da sa alergia uplne vyliecit?

Príspevok v téme: Da sa alergia uplne vyliecit?
michaelav

mam otazocku, da sa alergia vyliecit? doktorka mi povedala ze nie, len sa da liecit,.. alergiu mam uz rok aj pol, brala som lieky zodak, potom mi uz bol slaby a beriem aj aerius, oba lieky som musela brat kazdy den, bez toho som ani z domu nevysla, lenze stale som presvedcena ze to nieje alergia. Pred pol rokom som bola chora a brala som antibiotika, odvtedy beriem oba lieky len raz za tri dni, ale v pohode vydrzim aj tyzden, co bolo predtym nemyslitelne,, vie mi povedat niekto ze preco? a ci by sa tak dalo tej alergie zbavit,???

Fray419

Alergia sa nedá vyliečiť. Ale dajú sa minimalizovať jej príznaky. Nie som odborník v odbore len sa chcem podeliť o moju skúsenosť s liečbou.Od malička som trpel alergiami až do tohto leta:)Totižto vykašlal som sa na lekárov a začal som sa zaujímať hlavnou príčinou alergie a tým je imunitný systém...Mal som alergiu na pele, trávu, prach, roztoče a aj na určité druhy potravín.Začal som sa liečiť pomocou obyčajného vitamínu C vo vysokých dávkach. Trvalo len 2 mesiace pokiaľ sa moje prejavy(kýchanie, svrbenie očí, tečenie z nosa a podráždená pokožka) jednoducho zmiernili na tolko že už nie som závislý na tabletkách. Obyčajne som bral Zodac 2x denne a teraz v mojej pelovej sezóne kedy by som ich potreboval najviac ich neberiem vobec. Nepotrebujem ich. Nie som vyliečený, ale nepociťujem príznaky alergie:) Vitamín C mi perfektne upravil moju imunitu.1 balenie stojí v lekárni približne 7,50. Je to 1000 mg vitamínu v 1 tabletke s postupným uvlňovaním. Bral som ich 5x za deň.Naozaj to stálo za to...

mimoza