matika na technických univerzitách

0vecka

2 skippy no ja mozem povedat za sjf ze ak sa budes naozaj ucit staci cez skuskove a budes chodit na prednasky tak nebudes mat problem :)

katka...

Ja som isla na techniku zo strednej skoly, kde sme mali matiku 3 roky, aj to taku smiesnu. Nemala som sajnu o nejakych integraloch a podobne. Gymnazisti s tym vobec nemali problem. Ale zvladla som to. A to tych vseliakycm matematik, fyzik, chemii, bolo pozehnane. Treba sa len ucit a popripade sa nebat poprosit o pomoc. Mne v niektorych veciach velmi pomohli prave spoluziaci, ktori mi to vysvetlili po lopate. :)

skippy

nevadí, ani som si nevšimla, že ma oslovuješ v mužskom rode :) ..no tiež si myslím, že sa všetko dá, ak sa chce..chcem školu s nejakým geo zameraním, ale skôr si myslím,že technické by boli lepšou voľbou ako prírodovedecké tak by som chcela ísť na geodéziu a geoinformatiku do KE..ak sa podarí...

schelby

skippy, tak prepac, ja som myslela ze si chalan:-))) No nevadi, pocuvaj, vzdy sa to da zvladnut. Na cvikach vsetko prejdes a staci ked si nad to doma sadnes a vypocitas nejake priklady, neni to fakt hrozne a neobavala by som sa toho:-)

skippy

určite že je to aj na každej katedre niečo iné....takže ani nemusíš vypisovať presne...ale díky :) no myslím,že keby som už aj videla,že s niečím mám problém, tak by som si našla niekoho kto by ma to doučil (kamaráti alebo terajší učitelia-oni nám stále hovoria,že môžme prísť za nimi ak bude problém)..nečakala by som nečinne,kým ma vyhodia...

schelby

skippy, no mne tiez matika sla ako kedy, zalezalo od uciva,ale nemyslim si, ze y si s amal at vysokoskolskej matiky. V podstate co si pamatam tam boli nejake derivacie, integraly,nejake funkcie, to bolo aj na gympli, este neviem co presne, v podstate asi matika na urovni 3-4 rocnika gympla. A druhy semester sme brali napriklad diferencialne rovnice, co si pamatam a viac ti asi nenapisem, lebo to bolo davno a neviem uz co tam bolo, ale nevidim problem v tom zvladnut to:-)