uz mam vsatkeho dost...

Príspevok v téme: uz mam vsatkeho dost...
kaviaren11

som skrachovanec.....
nic som v zivote nedokazala absolutne nic...co sa vyzoru tyka hroza som tucna ako hroch a mam otrasnu pokozku sama vyrzka a to mam uz 25 rokov pracujem ako predavacka v potravinach....teraz stretavam spoluziakov zo zakladky a strednej kazdy pravnik ucitel ....kazdy vyzera fantasticky len ja som n ikto uz to psychicky nezvladam asi 100krat som skusala drzat dietu mozno 1000ale lakomost ma vzdy predbehla...kto nezil nepochopi a kto zazil nezabudne...najradsej mam ak mi niekto stihly povie ved zo sebou nieco rob hej lebo ozaj je to take jednoduche mozno pre vas cvicenie nieje problem ja cvicim ale jedlo ...nedokazem si povedat nie...stale iba placem a placem ...som nikto uboha hnusna troska....takto som to nechcela...prepacte ze som vam otravovala zivot...

vikuska

Vsetko sa ti musi zacat v hlave - najprv chut a vola nieco zmenit a spravit so sebou, ved same sa to nespravi. Uprav jedalny listok, zacni cvicit, chod medzi ludi. A uvidis ze budes spokojnejsia.
Ako vidis ty seba, tak ta vidia aj druhi, takze sa snaz pozviechat a brat si zo zivota to pozitivne, su na tom ludia aj horise ako ty.

som-kto-som

a este chcem podotknut..
najhorsia je sebalutost! lutovat sa, stale dokola.. aka som troska, chudera, co nic v zivote nedosiahla.. stale mam cas to zmenit, ked mi nieco nevyhovuje, tak sa to snazim napravit, zmenit! snazim sa, nelutujem sa, konam a riesim to. keby kazdy len nad sebou vyplakaval, lutoval sa, kam by sme to dotiahli?
musis si utriet slzy, zacat novy zivot, pozviechat sa, bojovat a ist, snazit sa, menit, tesit sa!

som-kto-som

nikdy nie je cas na zmenu!