Sebaobrana

Príspevok v téme: Sebaobrana
kasandra18

Mam otazocku ohladom sebaobrany. Udajne najucinnejsou zbranou je kopnut utocnika do vajicok. Chcem sa opytat ci to naozaj funguje. Ci ste to niekomu urobili a naozaj sa ten chalan zlozil. Ale brat mi vravel ze kazdy chalan to ocakava, ze si na to miesto urcite ten pachatel bude davat pozor. Ako ho potom nakopnut. A este nieco ako dlho je chalan potom KO

amper

I když jsem kluk tak jsem tuto techniku několikrát použil proti většímu a mnohem silnějšímu útočníkovi a vždy to účinně zafungovalo pokaždé se mi úspěšně vymanit z jeho držení.On mě chytil ze zadu a objal mě přes obě ruce,že jsem s nimi nemohl vůbec hýbat.Hned poté následoval kop patou mezi jeho nohy a okamžitě mě pustil.

Geronimo9632

na tuto temu by sa dalo viac diskutovat, ale snad mi date za pravdu, ze bez treningu nieco taketo robit, je asi tazko ....
tych par veci co som napisal, sa da bezne pouzit pri sebaobrannych technikach. Samozrejme je ich nespocetne mnozstvo, ale nema zmysel tu vse popisovat, pokial si to clovek neskusi ako to v reale vobec funguje...

0vecka

2 geronimo sa mi to nevidi viem ze aj facka na nos vie byt neprijemna za to taky kop do pistali sice boli ale skor by som povedal ze este viac naserie ako by mal posobit nejak paralizujuco najme ked to spravi nejaka holka...a pytlik sa nie vzdy da chytit skocenie na prsty by aj mohlo fungovat ak sa nejedna o anorekticku...

Geronimo9632

venujem sa bojovym umeniam nieaky ten piatok ....
a prvym zakladnym pravidlom je, co uz aj napisala jajka001, aby si sa vyhybala takym situaciam!!! I ked je pravda, ze zena sa v zlych situaciach ocita nedobrovolne.
Zalezi ci je utocnik oproti Tebe, vtedy kop do pistale, clenku, kolena, genitalii ... na uder rukou do krku, na nos, na solar je uz potrebna urcita sila, rychlost a presnost, inak sa uder straca na intezite a vyzname...
Ak stoji utocnik za Tebou, staci skocit na nohu (prsty) rukou chytit za "pytlik" a potiahnut hore ...