tyrane zeny

KobelDDD

Založ aj tému pre týraných mužov ženami. Ale nie fyzicky. Ale psychicky. Žijem s ocom a moja "mama" nás totálne finančne potopila totálne(teraz je to už dobre). Vyhrabali sme sa z toho. Ona si aj so sestrou odišla za svjím bohatým priateľom a nás nechala s pôžičkami, bez auta totálne bez peňazí keby som nemal babku tak neviem.

kati3113

Ja som sem dávala ten dotazník. Ja viem, že vám idem na nervy.:D Len mi nevidno e-mail, tak: katarinamihalyova@gmail.com
Ďakujem :)))

kati3113

Vážení čitatelia
Volám sa Katarína Mihályová. Som študentkou Pedagogickej a Sociálnej Akadémii v Lučenci a touto cestou Vás žiadam o vyplnenie dotazníka, ktorý sa týka problematiky Domáceho násilia. Svojimi odpoveďami mi pomôžete k vypracovaniu mojej záverečnej maturitnej témy. Tento dotazník je anonymný, preto Vás žiadam, aby ste odpovedali úprimne. Za Váš čas a námahu vopred ďakujem.

Naozaj by ste mi veľmi pomohli, je to dôležité. Dotazník je anonymný. Ako vidíte uviedla som aj svoj e-mail, tak mi odpovede môžete poslať na mail. Môžete si byť istí, že si odpíšem iba Vaše odpovede a Vaše e-maily, alebo pod. údaje si vymažem. Ďakujem za pomoc.

Dotazník

Vek: ...........
Pohlavie: Muž Žena

1. Skúste definovať pojem násilie
...........................................................................................................................

2. Čo si predstavujete pod pojmom domáce násilie
..................................................................................

3. Myslíte si, že domáce násilie sa častejšie vyskytuje v súčasnosti, ako sa vyskytovalo v minulosti?
a) áno
b) neviem
c) nie

4. Sú nasledujúce tvrdenia pravdivé?

a) muži, ktorí sa dopúšťajú násiliu za to nemôžu, asi ich obeť vyprovokovala
áno nie

b) ak budeme láskavý a oddaný, agresívny partner sa môže zmeniť
áno nie

c) je prirodzené, aby sa muži chovali agresívne, očakáva sa to od nich
áno nie

d) domáce násilie zasahuje len malú časť ľudí, je okrajovou záležitosťou
áno nie