Fakt je skúpy alebo ja som vypočítavá

Príspevok v téme: Fakt je skúpy alebo ja som vypočítavá
kristina64

Mám už dlhšiu dobu priateľa ktorý je perfektný a mám ho strašne rada, je tu ale jedna vec ktorá mi strašne zle padne. Má 25 rokov a dobre platené miesto nakoľko ja študujem na vysokej škole. Má už vlastný byt aj auto ktoré dosiahol svojim úsilím. Zdá sa mi, že je až prehnane skúpy a strašne ho zaujímajú peniaze. Všimla som si, ako keby ma aj využíval niekedy. Ked ideme do obchodu a pri pokladni mu poviem že platím ja odrazu ho ešte napadne aby kúpil chipsy, alebo džús ktorý stojí 1 EUR vymení za drahší. Ked ho pozvem na pizzu, zázrakom si da celú pritom vždy zvykneme si dať na polku. Alebo napríklad ideme do lekárne a kupuje lieky 5-6 kusov a mne treba jeden ibalgin, zoberie odomna aj tie 2 EUR. Alebo ked niečo vyplatí a ja nemám pri sebe peniaze doma mu dám ale nie presne napríklad som mu dlžná 16 a mám len 20 na druhý den to nevráti. Pritom zarába dobre a ja nemám príjem čize peniaze mám od rodičov. Na dovolenke si všetko platím sama, alebo je to tak, že on napríklad zaplatí vstup na kúpalisko a ja jedlo. Preto by som chcela vedieť ako ste vy na tom so svojime polovičkami aby som to vedela porovnať, lebo čo mám kamarátky, tých priatelia platia aj kaderníčku, hovorím ja nie som typ čo využíva, veľakrát ho pozvem aj ja, ale niektoré veci mi nepadnú dobre.

majka423

podla mna AdamKrt si tu z toho len robi srandu a vobec neprezentuje svoj skutocny nazor :D

navyse, mam taky isty problem.. on popri vyske aj zaraba ja nie, sme spolu uz pol roka a za poslednych mesiacov ma nepozval ani na caj..na obed to aníi za nic.. predtym mu nevadilo ked som za neho platila ja ale to som hned stopla hoci mi to bolo dost neprijemne, ale ked sa neda, musi sa to riesit.. a zboznujem ked odo mna prosika aj posledne peniaze na listok na bus :D

milli11

"Ono to tak zvacsa byva,ze dobre baby pochytaju "hajzlikov" a vychcane zenske si pochytaju zas tych fajn chlapov dobrakov."