HAK ako riešenie akné - poradte :)

Príspevok v téme: HAK ako riešenie akné - poradte :)
Drobec_9

Dobrý chcela by som poradiť. Mám dlhopretvavajúce problémy s akné a nezaberajú mi lieky predpísané kožnou. Tam som sa rozhodla že zájdem ku gynekologičke a predpísať HAK. No mám dosť problémy s váhou ktorú je ťažko ustrážiť. Neviete o nejakej HAK ktorá pomáha hlavne akné, nepriberá sa z nej a hlavne nestojí strašné peniaze(som študentka a tak nemám veľký rozpočet). Ďakujem

..m..

neber ju a kvoli akné už vobec nie ja som ju brala až som si uvedomila aké je to svinstvo.moja plet počas užívania hak bola lepšia no teraz( po vysadení cca 9mesiacov )sa mi upchavajú póry a to vo velkom množstve a následne sú z toho vyrážky. predtým som nemala taký problém z upchatými pormi.

bejbee

Hak na akne je blbost.
Kamoska tiez brala pat rokov, potom vysadila, nieze sa jej vratilo akne, ale jej zacali nenormalne padat vlasy, ma par vlasov, detto dalsie tri. hak je akoby ste stale boli tehotna, vtedy sa zlepsuje plet, vlasy, ked vysadite o to viac vam padaju. hak je naozaj blbe riesenie. teraz sa mozete citit ok, tak si to uzivajte, ale casom to nebude nic moc. mne sam gynekolog vyhovoril HAK a to je dost velka kapaciota.

mimus4444

tiez som mala vela problemov s akne...brala som aj roaccutane no potom sa to vratilo, sice mierne ale predsa...zacala som brat aj HAK(diane,belara) ale tieto mi vobec nepomohli!!!!!!!!!!!!!!!!!! teraz beriem YADINE asi rok a pol a v priebehu pol roka od zaciatku uzivania sa moja plet konecne dala do poriadku!!!!

swistica

to by ste ale antikoncepciu museli brat dozivotne, lebo akonahle ju vysadite plet sa vam este zhorsi v porovnanim s tym aka je teraz

mnamka257

podla mna je to dost velke riziko pouzivat HAK iba kvoli akne, pretoze HAK ma aj dalsie vedlajsie ucinky.ja mam tiez akne a nic mi nezabera

anabelka