UV lampy. Drahe či lacne?

Príspevok v téme: UV lampy. Drahe či lacne?
alexa29

ahojte kocky.
Chcem sa spytat na rozdiel medzi drahymi a lacnymi UV lampami na gel. A na začiatok ci si mam kupit len jednu alebo hned dve ked chcem robit nechty doma. A viem ze v salonoch mavaju taku velku kde sa zmestia obe ruky. len na nete co som pozerala a nikde nie su rozmery, tak neviem ako si mam vybrat. A kolko asi take lampy vydrzia?
A viete mi poradit nie drahe gely, ktore su kvalitne? dakujem.

Simca22

Ja som si UV lampu kúpila tu: ayo.sk . Je tiež iba na jednu ruku, ale som s ňou veľmi spokojná a aj cena je super najmä takto na začiatky ;)

Karla556

PREDAM 1 krat použitu UV lampu na nechty 36 W, nevhodný darček , nova stala 20 EUR, teraz za 13...odobne v NMNV 0949 082 077

Daduska13213

ahojte, ako v tomto som momentálne začiatočník.. práve mám na rukách 3 pokús vlastných gélových nechtov (zatiaľ najvydarenejší) =D ale počula som že dosť záleží na kvalite gélu a že aj niektoré gély spôsobujú výrazne pálenie na nechtoch a rýchlosť stvrdnutia =) .. ja som si napr teraz dávala nálepky a na ne gél a pálili ma len tie nechty kde som mala nálepky =) ... a čo sa týka lampy tak ja mám lampu na jednu ruku nail-expert.eu a som s ňou úplne spokojná =)

Beauty Nails

UV lampu 36W odporúčame v závislosti na tom, či ide o súkromné alebo profi využitie a na časovej zaneprázdnenosti.
Cenový rozdiel nie je až tak podstatný medzi 9W alebo 36w lampou.

bobo102

UV lampu na 2 ruky maju tu:
-odkaz odstránený-

Aj ja som ju od nich kupovala a som veeelmi spokojna.
Beriem od nich aj gély v tychto kelimkoch a som ozaj spokojna s kvalitou:
-odkaz odstránený-

bibianna

frances Uv gel iba pod lampou
mimus mylis sa je gel aj na prirodne nechty
mimka na nikashop.sk som videla pod step-by-step je clanok o lampach a precitas si aj rozdiel medzi nimi.