ludia ti co maju kde byvat,ako ste ho odkupili?ci ste v podnajme?

bella1988

takze aj ja ti odpoviem na tvoju otazku...

ja som studentka vysokej skoly mam 21 rokov a byvam uz mesiac s priatelom ( tiez student vysokej 23 rokov ) v prenajatom byte. rozhodli sme sa tak, ze tento rok chceme byvat konecne sami spolu. a tak sme si nasli prenajom. je to sice maly bytik - garzonka. ale pre nas akurat. mne by vacsi prisiel nevyuzity skor pre nas. a viem ze to mame len na urcitu dobu ( rok,dva) lebo potom priatel dostuduje skolu a zrejme odideme niekam do zahranicia apson tak planujeme a ja skolu dokoncim externe. takze ako brat si hypoteku a kupovat cosi vlastne nas ani nenapadlo. a ja sa hypotek bojim - nerada si aj od niekoho poziciavam peniaze a zadlzujem sa...a nie to este niekolko milionov a podobne...aby som to splacala do konca zivota pomaly...ale bohuzial v tejto dobe mladi ludia moc inu moznost nemaju...ja mam v plane ostat v zahranici zopar rokov kym si nezarobime dost penazi na vlastny byt a potom sa vratit a kupit byt uz za vlastne a nezadlzovat sa hypotekou, ktoru samozrejme neviem o kolko preplatis. ale tak to su nase momentalne plany...mozno za dva roky sa uplne zmenia :) no ale uz som sa moc rozpisala :D ale na tvoju otazku som odpovedala ;)

[zruseny12]

...este by som chcela dodat,ze ak ma clovek moznost postavit si rod.dom ist byvat do rod.domu tak by nemal vahat ani chvilu...JE TO OVELA LEPSIE BYVANIE AKO V PANELAKU...
mam skusenosti s byvanim aj v rod.dome aj v panelaku...

[zruseny12]

...tiez sa mi zda, ze je to zvlastna otazka,ale tak odpoviem na nu...
lebo nemam s tym problem
my sme si byt kupili za peniaze,ktore sme dostali za predaj rod.domu...ktory sme poctivo kupili za peniaze, ktore mal nasetrene poctivo druh,lebo pracoval...