Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Dobry den prajem, mam tazku formu akne, beriem aknenormin uz dva mesiace, dalej ciernu mast(bohuzial neviem jej nazov) a krem fucidin....po tejto procedure mam na miestach kde som mal akne cervene flaky(exantém asi)... a citim ze sa mi este aj vyrazky

Otázka

Dobry den prajem, mam tazku formu akne, beriem aknenormin uz dva mesiace, dalej ciernu mast(bohuzial neviem jej nazov) a krem fucidin....po tejto procedure mam na miestach kde som mal akne cervene flaky(exantém asi)... a citim ze sa mi este aj vyrazky tvoria ale akokeby boli pod kozou... chchem sa spytat ci to tak ma byt, ci po kreme fucidin ma byt ta pokozka cervena a ze ci mam len vydraz alebo som na ten krem nejako alergicky? Za odpoveď vopred ďakujem

Odpoveď

Mali by ste vydržať, červený ste aj z Aknenorminu... (Celú odpoveď si môžete prečítať na www.akne.sk)

Klik-Klinik

Máte zdravotný problém?

Konzultujte ho so skutočnými odborníkmi

1. internetová klinika Klik-Klinik

Chcem konzultovať