Psychicky narusena osobnost od strednej?

Príspevok v téme: Psychicky narusena osobnost od strednej?
Ushna

Ahojte, uz od strednej skoly som akosi pobadala zmeny, co sa tyka psychiky, co myslim,ze bolo normalne vzhladom na dospievanie.
Dnes mam 21 rokov, po istych skusenostiach s drogami. Momentalne som cista a vsimla som si, ze chut mavam pocas vikendov, ked som doma, mam pocit nudy (len pocit) akejsi prazdnoty a osamelosti. Vtedy sa prejedavam, co niekedy vyustuje v zvracani, kvoli znizenemu metabolizmu priberam (raz si hore a raz dolu) a to ma este viac depta (160/58) Casto sa citim unavena.
Rozmyslala som, ci to moze suvisit s PMS?
Co ma zarazilo, robila som si tento test tykajuci sa depresie www.dusevnezdravie.sk s mojim vyslednym skore 65.
Som studentka, chcem robit pracu dobre ale castokrat sa na nic nezmozem. Chcela by som zit normalny zivot a naucit sa spravne znova jest (nasa domaca kuchyna je typ. slovenska, nezdrava) , lenze mam pocit, ze zacinam byt na to sama niekedy prikratka (tieto stavy sa istu dobu prejavuju a inokedy nie). Normalne zit som dokazala zrejme len na zakladke, kde sa mi este nieco chcelo a ma dokazalo ma aj nieco bavit.
Prosim pomozte, neviem co mi je, prestavam racionalne chapat moje ropolozenia.
Byvam na internate v BA pocas tyzdna - je nevyhnutna navsteva psychloga?
Velmi pekne dakujem za vase riadky

jajka001_

nemyslím že máš narušenú osobnosť
čo sa týka zdravej výživy, skus si pokupit pozhanat nejaku literaturu, čitaj, kym sa ti to nedostane pod kožu a už budes si sama vyberať a vedieť, čo je zdravšie a čo nie
unava a nechuť do života môže suvisieť prave s tou stravou
ďalej, nájdi si nejakých kamarátov so spoločnými záujmami, nech ťa niečo baví , teší, nech sa máš na čo tešiť a nezabíjať nudu jedením. to vedie k dalším problémom. ak máš možnosť, začni športovať, aj ked len trochu, pomôže to.
čo sa týka PMS, napr. u mna to trvá cca dna dni, náladovosť, nechuť do života, zvýšená chuť na sladké, nie neustále

ivana45