Nadmerne potenie - Psychicky problem?

Príspevok v téme: Nadmerne potenie - Psychicky problem?
leigh

Som studentka strednej skoly, a uz nejake tie dva roky mam pocit ze sa nadmerne potim. Akonahle videm z domu, zacnem sa potit - zaroven vsak mam pocit, ze to bude mozno aj psychicky problem, pretoze napr ked idem na rodinnu navstevu atd. tak sa potim len velmi malicko. V prvom pripade je to potenie dost neprijemne, pretoze ma obmedzuje v skole, pripadne na miesta kde idem. Neviem co by som mala robit, ako ovplyvnit podvedomie/vedomie v pripade ze je to naozaj psychickeho razu. Chcem proste, aby som nemusela sa bat a drzat ruky pri tele koli tym hlupym skvrnam pod pazuchami.
Sportujem, hram volejbal, no stravovanie aby som sa priznala nie je zrovna najprikladnejsie. Uvadzam to tu preto, aby ste mi mohli niekto poradit. Prosim o to:/ Dakujem vopred

Habbs

Problem maju ti ludia,ktori sa nepotia.Potenim sa z tela vyplavuju toxiny.Mozes byt rada,ze sa to nehromadi u teba.Tak vznikaju mnohe choroby lebo telo sa pomalsie detoxikuje ako intoxikuje.

miskaka