Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

prosim o radu

luci

ahoj Mari,ja som teraz vybrala 3 mesacne balenie ravalidu a po tyzdni po skonceni kury mi sialene zacali padat vlasy. tak nevie co dalej ci to zas zacat brat?a co ked to zas vysadim tak budem mat plesinu? dost to lezie do penazi.pred uzivanim ravalidu mi vlasy vobec tak nepadali len som im chcela dodat z vnutra vyzivu lebo si tiez pravidelne farbim vlasy.Asi pojdem pomaly vyberat parochnu :-)

mari

Ahojky Luci! ja som prave vo faze premyslania medzi tymi istymi vyrobkami, ako ty - viaderm, revalid, inneov. Ale Viaderm pomalinky vylucujem. Potrebujem nieco naozaj najma na vlasky, nechtiky a pokozka ide zatial bokom. Vlasky mi asi aj vplyvom opakovaneho farbenia velmi zjemnili a myslim, aj zredli trosku. Potrebujem nieco na vyzivu zvnutra,lebo vidim,ze sampony a balzami nie su vsetko,dokonca som si kupila aj pekne drahy Kerastes, ale na hustotu mi teda veru moc nepomohol.. a co ty,skusila si uz nieco z tych tabletiek? Ak mate niekto nejake skusenosti, budem rada, ak napisete... vsade sa pise len o vypadani vlasov. Mne vlasy zjemnili a potrebujem,aby opat nabrali tu silu, ktoru mali..len neviem ako :-)

kvetinkova

Ja som si na radu kamarátky kúpila Revitalon, horko-ťažko som ho dostala... Beriem každý deň 2 tobolky a hoci je mi z neho na grc /hnusné smrdí, ako droždie alebo čo/, mám taký pocit, že mi začínajú rásť malé vlásky, to má za následok to, že sa mi zdá, že moje sú hustejšie,nemastia sa skoro vôbec a sú veľmi príjemné na dotyk.