nemám stále zamestnanie

Príspevok v téme: nemám stále zamestnanie
biela mačka

Pracovala som hlavne v školstve a keďže som typ, ktorý je kamarátsky, si decká na mňa dovoľovali, tak som vystriedala viac škôl. Mala som aj iné zamestnania, no vďaka mojej nesmelej povahe som sa nikde dlho neohriala. Skrátka, ostatným kolegom prešlo všetko a ja som sa napríklad len hosťa na recepcii poprosila, aby nefajčil blízko mňa a hneď ma šéfka mala v zuboch. Od januára pracujem ako telefonická anketárka na dohodu. Medzitým som učila nemčinu, prípadne mala iné brigády. Neviem ale, či si to do životopidsu mám dať medzi normálne zamestnanie alebo medzi práce na dohodu. Lebo naposledy som normálne pracovala v máji. Ak si to napíšem k normálnej práci, nebude to síce pravda, alebude to vyzerať v životopise lepšie. Lebo neviem, či personalisti vôbec čítajú v CV, kde všade uchádzať pracoval na dohodu, alebo ich zaujíma len normálny pracovný pomer. Do školstva, kde mám najdlhšiu prax, sa nechcem vrátiť, lebo aj tak z ďalšej školy utečiem. Jednoducho decká a aj ich rodičia sa ku mne správajú ako k handre. Mám to vydržať a doma si poplakať a byť zamestnaná, alebo mať nervy v kľude a radšej si privyrábať brigádami?

biela mačka

Len žiaľ podľa zákona je povolené pracovať na dohodu 350 hodín ročne. keď to človek vyčerpá a nič si nenájde, je to super!!!

M74

Aj recepčnú môžu poslať niečo vybaviť, alebo priviesť. A čo sa týka uvádzania tej práce na dohodu, ja by som ju tam uviedol a to že je na dohodu by som tam nespomenul. Klamstvo to nie je :-)

biela mačka

A v mnohých zamestnaniach chcú vodičský - napríklad som čítala, že požadujú VP ód recepčnej - načo??? Ja som sa kedysi učila šoférovať, aj vodičský kurz som si robila, ale pri druhej jazde mi lektor povedal, že na to vôbec nemám, tak odvtedy som si za volant nesadla.

veves