Život vysokoškolaka, zlý či dobrý ?

Príspevok v téme: Život vysokoškolaka, zlý či dobrý ?
vysokoskolak

dobrý deň, chcem rozvínuť diskusiu hlavne u vysokoškolakov , či už skončenych či este stale studujucich :)
nastupujem teraz do prveho rocnika na FEI, a nazorov na Vysoku Skolu(vseobecne) som pocul vela, pocul som aj studentov ze mne typ studia na VS vyhovuje viacej ako na strednej, niektory maju opačny nazor... ako vobec dlho vobec trvá akademicky rok ? budem mat aspon skorej prázdniny ? :) (snád nie po pár skuskach :D) ako vy spomínate na vysokoškolské časy ? bola to len samá drina a odriekanie si alebo medzi skúškami je aj kopec času atď ?

leela22

jujuuuuuuj FEIka nasa slavna, oproti FIITke prechadzka ruzovym sadom, nie nadarmo sa vravi FEI FREE :D ak spravis skusky na prvy pokus budes mat prazdniny 3 a pol mesiaca tak ako ja :D ak nie tak sa ti to moze predlzovat aj po zaciatok jula, resp. v zimnom semestri nebudes mat ani den volna a posledny opravny termin budes mat este v prvy den letneho semestra :D a nemysli si ze sa netreba pripravovat stale. cvika, zapocty, labaky, zadania :D vypustia na vas docenta Satka s matikou a budete mat po chlebe :D

0vecka

dedy asi myslel vysoku...

inak vyska je vo vseobecnosti flakacka... alezi ktora ale vzdy su taki co sa ucia ako debily a taky co to davaju lavou zadnou... poznam aj jedneho medika ktory mi vravel ze sa na anatamoiu ucil mesiac a dal to a ze nechape co sa vsetci mastia skoro rok na to....

dedy

niet nad, lepšie ako stredná škola, ak máš dobrý rozvrh tak je to luxusné, niekedy si v škole od rána do večera, iní majú školu dva dni v týždni, niektorí dokonca sústavnú prípravu zo dňa na deň a niekto zase voľno ako je semester dlhý a učíš sa len cez skúškové
Záleží čo si za človeka, poznám i takých čo intrák nenávidia z celej svojej duše a to len preto, že nikdy z neho päty nevystrčili. ale ak to tam budeš mať rád tak to miesto bude mať rado i teba :D