doucovanie-kolko si vypytat???

Príspevok v téme: doucovanie-kolko si vypytat???
doucovanie

dostala som ponuku doucovat dceru mojej znamej anglictinu, ja som studentka bilingvalneho gymnazia a doucovanie je iba na urovni 5.rocnika zakladnej skoly, aby sa naucila trosku rozumiet hovorit, a pytali sa ma kolko by som si predstavovala ze by platila a ja neviem.
kolko sa tak pyta za hodinu doucovania anglictiny a aby to bolo take ze sa to nebudem hanbit povedat znamej, predsa cudzim je to lepsie...
poradteee

oh.my.gosh

Niekto moze mat skolu aj za 5 milionov, ale slusnemu spravaniu sa nenauci :) a samochvala je dost trapna. 10 eur za hodinu ma na Slovensku velmi malo ludi, mozu mat aj 2 VS. A mimochodom, len hlupak sa moze vyvysovat nad druhych. Mas bohatych rodicov, co ti umoznili naucit sa jazyk, tak teraz sa vsetci pokakajme aka si uzasna...

katka...

Usiko kasli na pietro. Len sa tu chcela pochvalit, ze zije v USA a ze jej niekto zaplatil drahe skoly. No nie kazdy ma taku moznost a to neznamena, ze nikto iny nevie po anglicky. Dobry priklad s tou slovencinou. Ovladame ju vsetci na Slovensku, ale predsa nie kazdy ju moze vyucovat.

usiko

pietro...

no, myslim, ze si to nezvladla, ked ma nazyvas hlupakom, podla mna 10 Eur za 45 minut. hodinu niekde, kde je vysoka nezamestnanost je dost a nie je to malo, praveze si myslim, ze keby som brala viac za hodinu, tak by to bolo zderstvo...moj nazor...nechcem ludi zdierat, chcem len zlusne zit.....

takze pietro, ak mas pocit, ze som nervozna, tak ho maj, podla mna len slusne diskutujem, co je pre teba problem...

a nemas pravo ma nazyvat hlupakom, pretoze je to nizke, primitivne...

a ak vies anglinu, takj ju vedz, ale ja sa s nou aj velmi slusne uxivim....takze som v pluse...a to dost znacnom....

lulu.