Infracervena podlozka medivit

Marta-ch

Dobry den. Zijem v zahranici a pracujem ako zdr.sestra v liecebnom dome vo Schweiz.Terapiu teplom a infrac. ziarenim vyuzivaju nase physiotherapeutky naozaj kazdy den. Terapeuticke vysledky pri bolestiach chrbtice su neuveritelne. Ale upozornujem musite mat na pamati pri ktorych ochoreniach sa tato podlozka moze na terapeuticke uceli pouzivat.preto by ste sa mali poradit u lekara aleno rehabilitacnych pracovnikov. Pri zapaloch kdekolvek na tele by sa nemala pouzit ani pri ranach este nezahojenych.
Ja som si podlozku kupila este pred 5 rokmi a som velmi spokojna a hlavne tu vo Schweiz vam ju po prejdeni vasej anamnesy. odporuci odborne zaskoleny zdravotnicky personal z oblasti pharmacie.
Pekny den

zuzanka 24

Dobrý deň, ja mám madrace od firmy KK- partner Hlohovec, taktiež som si pri prezentácii kúpila infra podložku. Dala som za to nemalé peniaze, brala som to celé na splátky ( ani neviem ako som to splatila ) Teraz by som si tie pomôcky nedala ani za nič na svete. Mala som hrozné bolesti chrbtice, hrozila mi operácia. Každú noc spávam na infra na stupni č. 1 a ráno vstávam ako vymenená. Moja podložka ma hreje len v miestach chrbtice, kde mám problémy, inde má izbovú teplotu. A to teplo? To je vlastne vytvárané tým, ako keby Vás celú noc niekto masíroval. Tak toľko môj názor. Oplatí sa investovať do drahších a kvalitných vecí, veď aspoň teraz nemusím užívať žiadne lieky od bolesti a nemusia ma operovať.

sb