nevera so ženou

Príspevok v téme: nevera so ženou
mima_32

Som študentka VŠ a bývam na inernáte už štvrtý rok. Tento rok som dostala na izbu jednu o 2 roky mladšiu babu. Podľa jej správania som usudila že je na baby...pravdepodobne lesba. Snažila sa ma zvádzať tým že často chodí po izbe nahá a rada sa "ukazuje". Inak je to skvelý a milý človek, rada poradí a pomôže. Pár krát sa ma už dotýkala a bolo mi to príjemné ale na viac som odvahu nedostala. Mám priateľa, no milujeme sa len cez vikend, ale ani napriek tomu som mu nikdy nebola neverná. Teraz som však v rozpakoch či by som to mala skúsiť, ked ma to tak láka alebo mam ostať verná len priateľovi?

kriistina

To je pravda, janek, nie všetkým je jedno či ich partnerka sexuje aj s inými. Áno, väčšina chlapov by mala rada sex s 2 ženami, no je rozdiel či je jedna z nich ich partnerka alebo nie, veľa takýchto prípadov vzťah pokazilo. Trojuholníky vo vzťahu nikdy neznačia nič dobrého.

janekMY33

ja osobne keby som mal priatelku a bola by sa priznala ze sexovala so zenou a nechcela by ma kvoly nej opustit tak by mi to rozhodne nevadilo

janekMY33

ale on to ako neveru nebude brat a ked prekonate obe strach a zacnete sexovat tak potom sa moze pridat aj on a bude spokojna kazda strana

kriistina

Ak máš pekný vzťah, a miluješ svojho priateľa, tak zdrž svoje chúťky, a ignoruj jej sexuálne narážky a to, že ťa priťahuje. Alebo sa chalana niekedy len tak nenápadne spýtaj, čo si o tom myslí, a či by mu vadilo, kebyže to robí jeho baba alebo tak. Na tvojom mieste by som tú kočku nechala tak, a možno, ak by sa vám pokazil vzťah s priateľom, tak potom to s nejakou vyskúšaj. Určite nestojí nejaký pud za zničenie vzťahu.

bibba