Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

chrastny na tvari po odstrnovaci vyraziek pls pomoc

Príspevok v téme: chrastny na tvari po odstrnovaci vyraziek pls pomoc
janka5849879

Takze podla mna je to oslabenou imunitou a infekcia to zrejme nieje nakolko hned ked si drbem do vyrazky ktora este nieje biela tak hned si to vydenzifujem s alpou alebo mydlom.Na tvari sa mi urobilo uz asi 5 cervenych skvrn asi 1cm okolo tych vyraziek a nakolko mam inak cistu plet tak tie cervene skrvny vyzeraju otrasne..a este k tomu sa mi spravil kutik ktory tak isto cistim alpou pouzila som aj compeet a nemizne.Cim to moze byt?Mam ist za koznou?Dakujem za rady

KattS

Compeed pracuje na bázi hydrokolidního hojení ran (praktikují i u náplastí na paty atd.) Je to vpodstatě hojení "za mokra" compeed uzavírá ránu a vytvoří hojivý gel. Do rány nadále neproniká další nečistota a vše probíhá v uzavřeném prostředí. Na opary mohu jen a jen doporučit, taktéž na popraskané rty

bougi

hneď na vytlačenú vyrážku si daj kašičku, ktorú urobíš z acylpyrínu (je rozpustný) zmiešaného s kvapkou vody, tej daj fakt máličko, len nech sa ten acylpyrín rozdrobí. vezmi vatovú tyčinku a tým si to nanes, nechaj pôsobiť čo najdlhšie, aj celú noc. funguje to perfektne.

janka5849879

dakujem za radu mozes napisat preco je podla teba alpa na chrasty najhorsie?ved predsa vysusuje chrasty a alkohol vycistuje..dnes som bola u koznej dala mi antibiotika a mast bactroban..myslite ze pomoze?

Nephilim

alpa, to je to najhoršie, alebo skôr jedno z najhorších, lebo napr. taká amica je tiež riadne svinstvo..., čo si môžeš dať na pleť, chod ku kožnej radšej:-)

janka5849879

no tak co som si precital tak skinoren by mal pomoct ale zajtra idem ku koznej..mate niekto podobyn problem?

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

chrastny na tvari po odstrnovaci vyraziek pls pomoc - Fórum - ZDRAVIE.sk