Obočie-pre dámy.

xmoniax

vyhybanie sa, no to by som aj zvladla, ale zas zostanem bez toho objatia a inych prejavov lásky...ale i tak dakujem za čas a ochotu :)

rrrrrr

Jednoducho,sa im vyhýbaj.Nie zas úplne,čo aj tak ty nedokážeš :).Ja nie som až taký odborník na vzťahy,lásku.Tá pravá/ý sa jedného dňa ukáže.Neviem ako by som Ti viac pomohol,ale viac z mojej hlavy nevytlačím.

xmoniax

dakujem, cením si, že si mi odpísal :).
no a poradiť mi náhodou nevieš, ako si ich nemám púšťať k srdcu?? a mne nejde o ten sex, len o tú lásku, pocit, že sa mám komu zveriť, objať, kto ma vie rozosmiať, utešiť...ja som tak dosť precitlivelá a takéto nežnosti mi chýbajú moc, keď doma to od nikoho nedostávam :(

rrrrrr

Nemáš sa zatnúť.Ale nepúšťaj si toľko ľudí k svojmu srdcu.Sama sa tým ničíš,aj sa veľmi trápiš.Pozri,kamarát tiež.Má VŠ,tiež si púšťal k sebe veľa slečien.A behal po DISCOtékach,a just,šťastie mu zaprialo a našiel si.Teraz sú spolu neviem,pomaly to už bude 2 rok.Všetko to záleží len od Teba.Uspokojiť sa vieš aj sama.Ale lásku,tú ti dá len tvoj partner.

xmoniax

ale fajn, že sa staráš o svoje obočie, veľa chalanov to nechá tak, a to je podla mňa nie moc príťažlivé :)
...no ja bohužial viem, že problém je vo mne, aj to viem, že si pripustím k sebe hned každého, skoro každého teda...ale tak čo mám robiť? zatnúť sa a byť sama, bez akéhokolvek prejavu lásky? :( to je moc smutné

rrrrrr

Raz sa mi podarilo zošmiknúť 3/4 obočia.Tak,že mi trčali len 4 chĺpky :-)).Preto si nechávam účes na troška dlhšie,aby to nebolo tak viditeľné.Tak to chyba je v Tebe.Ty si pustíš každého k sebe.Ako si písala.Že do každého sa zaľúbiš.

odpovedka

tiez radim pinzetu. ja som si ako mala na zakladnej skole tiez stred medzi obocim holila ziletkou a raz sa mi podarilo oholit viac obocia ako som chcela a doteraz to nedorastlo do povodnej podoby. tak urcite pinzeta.

xmoniax